۰
فرمانده بسیج و سپاه ایرانشهر:

وحدت شیعه و سنی باعث شکست و ناامیدی دشمنان است

فرمانده بسیج و سپاه ایرانشهر گفت: با وجود تبلیغات منفی و سوء دشمنان، اتحاد و وحدت مردم شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان زبانزد است.
وحدت شیعه و سنی باعث شکست و ناامیدی دشمنان است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدعلی میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار می‌خواهد با اژدهای جهانی که سرش صهیونیسم و تن آن لیبرالیسم است با تک‌قطبی کردن دنیا به نفع منافع خودش، جهانی را طبق معیارها و علایق خود بسازد.
فرمانده بسیج و سپاه ایرانشهر گفت: ایجاد از خود بیگانگی و دودستگی و نفاق در درون جوامع و ملت‎ها بهترین راه و شیوه اصلی کار آنها در تسریع بخشیدن به تحقق اهداف شیطانی و پلیدشان است.
وی افزود: هدف اصلی آنها از ایجاد اختلاف و تفرقه بین مذاهب و اقوام مختلف در جمهوری اسلامی ایران، مقاومت و ایستادگی قاطعانه و شجاعانه ملت شریف و همیشه در صحنه و پشتیبان ولایت فقیه با داشتن یک فرهنگ اصیل اسلامی در مقابل نقشه‎ها و برنامه‌های این اژدهای جهانی‌ است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایرانشهر گفت: وجود مکتب، فرهنگ، حاکمیت و ولایت فقیه در کشور ما باعث شکست و ناامیدی دشمنان قسم‌خورده این نظام اسلامی در پیش بردن اهداف و برنامه‎های آنها شده است.
محمدعلی میری افزود: با همت و فعالیت‎های روحانیون تشیع و تسنن در سیستان و بلوچستان مخصوصا در ایرانشهر با وجود 25 قوم مختلف، برای حفظ وحدت و اخوت اسلامی تلاش‎های بسیاری شده است.
وی افزود: حفظ وحدت نشان داد هنوز هم رنگ و بوی ارزشی و ریشه‌ای که همان حاکمیت و فرهنگ اصیل اسلامی است با وجود تبلیغات منفی و سوء دشمنان در این استان موج می‌زند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایرانشهر گفت: ضیافت‌های سفرهای افطاری و مصاحفه کردن‌های تشیع و تسنن به ویژه در این ماه نشان‌دهنده حفظ و پایداری این وحدت و همدلی و صفا و صمیمیت در سیستان و بلوچستان در برابر همه برنامه‎های دشمنان برای از هم پاشی ملت ایران است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 433729
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *