۰
نماینده‌ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

دریافت حقوق‌های نجومی تبعیضی آشکار و پدیده شوم اجتماعی است/دولت متخلفان را شناسایی کند

نماینده‌ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: دریافت حقوق‌های نجومی یک تبعیض آشکار و پدیده شوم اجتماعی است.
 دریافت حقوق‌های نجومی تبعیضی آشکار و پدیده شوم اجتماعی است/دولت متخلفان را شناسایی کند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان  اظهار داشت: اگر برخی افراد دریافت‌های مالی خارج از حقوق و قوانین دارند ثابت می‌شود که یک تبعیض در جامعه وجود دارد و عده‌ای از شرایط موجود به نفع خود استفاده می‌کنند.
امام جمعه زاهدان گفت:  اینگونه مسائل در چارچوب قوانین و شرع نمی‌گنجد و اگر به نحوه درآمد پیشوایان و امامان در صدر اسلام رجوع کنیم می‌بینیم که حضرت علی(ع) درآمدش به اندازه درآمد سربازان و زیردستان بود و هیچگاه مقام و منصب وی در درآمد و معیشت ایشان تاثیری نداشت.
وی افزود: گاهی دیده شده است که دستگاه‌های درآمدزا به واسطه کسب درآمد حقوق بیشتری به کارکنان پرداخت می‌کنند و در مقابل برخی دستگاها نیز به دلیل درآمدزا نبودن دستمزد پایینی به پرسنل پرداخت می‌کنند که باید این امر اصلاح شود.
آیت‌الله سیمانی تصریح کرد: باید در پرداخت حقوق‌ها به مسائلی همچون  سوابق کار، تجربه، مدارک تحصیلی، هزینه‌های زندگی و عائله‌مندی مد نظر قرار گیرد تا حقوقی عادلانه به فرد پرداخت شود.
وی گفت: اگر حقوق‌های نجومی که بحث آن در جامعه شایع شده است واقعیت داشته باشد بی‌عدالتی آشکاری است که امیدواریم دولت و همه دست‌اندرکاران تلاش مضاعف کرده و به موضوع حقوق‌های نجومی پایان دهند.
نماینده‌ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان افزود: دولت مدیران دریافت‌کننده حقوق‌های نجومی را شناسایی کند تا موجبات  اعتماد و دلگرمی مردم نسبت به برخورد با مفاسد اقتصادی در جامعه شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 433737
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *