۰
سرطايفه مرادزهي در حاشيه راهپيمايي روز قدس؛

روز قدس صحنه آزادی‌خواهی و برائت مسلمانان آزاده جهان از اسرائيل است

سرطايفه مرادزهي گفت: روز قدس صحنه آزادی‌خواهی و برائت مسلمانان آزاده جهان از اسرائيل است و روز قدس همواره بر تارك جهان اسلام خواهد درخشيد.
روز قدس صحنه آزادی‌خواهی و برائت مسلمانان آزاده جهان از اسرائيل است
عبدالعزيز مرادزهي در حاشيه راهپيمايي روز قدس شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ملت با بصيرت و بيدار ایران اسلامي امروز با شركت در اين راهپيمايي انزجار و نفرت خود را از سياست هاي ددمنشانه و پليد آمريكاي جنايتكار و صهيونيست ها و همچنين حمايت خود را از فلسطينيان و تمامي محرومان و مستضعفان جهان اعلام كردند و خواستار آزادي قدس شريف شدند.
 
وي با بيان اينكه روز قدس روز اسلام است، گفت: حضرت امام خميني(ره) پس از پيروزي شكوهمند انقلاب خودباوري را به ملت غيور و با بصيرت ايران اسلامي برگرداند و بيداري اسلامي را دركشورهاي جهان اسلام نهادينه كرد كه ما امروز شاهد اين بيداري هستيم و اين از ثمرات روز قدس است.
 
مرادزهي تصريح كرد: استكبار جهاني و در راس آن آمريكا در جهت نابودي فلسطين مظلوم سرمايه گذاري كرده اما ملت ايران هرگز نخواهند گذاشت به آنها آسيبي برسد و همواره دشمنان را مايوس كرده و به فرموده امام راحل"صهیونیست باید از صحنه روزگار محو شوند".
 
وي خاطرنشان كرد: اتحاد، همدلي، وحدت و يكپارچگي ملت ايران مهمترين محور روز جهاني قدس است و آمريكا و اسرائيل با طرح سازش به دنيال ايجاد فرصت هستند كه اين اتحاد را برهم بزنند چرا كه آنها هرگز چشم ديدن اين وحدت را نخواهند داشت.
 
مرادزهي موج بیداری اسلامی را نشانه خشم مردم از رژیم صهیونیستی دانست و اظهار كرد: اگر چه آمریکا و استکبار سعی می‌کنند به دروغ خود را همراه ملت‌های بیدار شده قرار ‌دهند، اما امت اسلامی رژیم نامشروع صهیونیست را دشمن اصلی خود می‌دانند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 433746
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *