۰
شهردار خاش در حاشيه راهپيمايي؛

مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس اقتدار اسلام را به رخ ظالمان كشيدند

شهردار خاش گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس اقتدار اسلام را به رخ ظالمان كشيدند و اين روز نقطه عطف حمايت از مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين است.
مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس اقتدار اسلام را به رخ ظالمان كشيدند
عبدالمجيد تمنداني در حاشيه راهپيمايي روز قدس شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: روز قدس از اهميت و جايگاه بسيار بالايي برخوردار است و اين روز تنها يك راهپيمايي نيست بلكه درس وحدت و انسانيت را به همگان آموزش مي دهد و مسلمانان آزاده جهان اسلام ياد ميگيرند كه نبايد در برابر دشمن سكوت كرد بلكه بايد با هر وسيله اي به مبارزه با اين دشمنان پرداخت.
 
وي با بيان اينكه قدس، روز تجلي عظمت امت اسلامي است، تصريح كرد: اين روز روزي است كه استكبار جهاني نابود مي شود و روز وحدت همه ي انساني هاي عدالت دوست و حقيقت خواه است و در اين روز ملت ايران شعار مرگ بر صهيونيسم غارتگر را سر مي دهند.
 
تمنداني دليل حضور خود در راهپيمايي را حمايت از مردم مظلوم فلسطين دانست و گفت: ملت ايران با حضور در اين راهپيمايي عظيم و دشمن شكن خود به جهانيان ثابت كردند كه از آمريكا و صهيونيست غاصب نفرت و خشم دارند و هرگز نخواهند گذاشت حقوق ستمديدگان پايمال شود واين روز روز حيات دوباره اسلام است.
 
شهردار خاش اظهار كرد: ملت با بصيرت ايران اسلامي اين روز را گرامي دانستند و همواره نخواهند گذاشت كه با همد ستي غرب و برخي از دولت هاي خود فروخته و خيانت كار اين روز به فراموشي سپرده شود و حقوق مظلومان پايمال شود.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 433747
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *