۰
فرماندار خاش در حاشيه راهپيمايي روز قدس؛

پیام روز جهاني قدس به دنیا؛ "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائيل" بود

فرماندار خاش گفت: پیام روز جهاني قدس به دنیا "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائيل" بود و جنايات آمريكا هرگز از ذهن و ياد مردم پاك نخواهد شد.
پیام روز جهاني قدس به دنیا؛ "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائيل" بود
محمداكبر چاكرزهي در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه پيروزي نهايي از آن ملت مظلوم و ستمديده فلسطين است، اظهار كرد: رمز موفقيت فلسطيني ها و كشورهاي مظلوم جهاد و ايستادگي در برابر ظالمان است.
 
وي افزود: بايد جهت ديكته كردن حق طلبي و احقاق حقوق ملت ستمديده فلسطين جهاد و مقاومت را در سرلوحه كاري مردم مظلوم فلسطين قرارگيرد.
 
چاكرزهي با بيان اينكه روز قدس روز سرنوشت سازي براي اسلام است، تصريح كرد: همه ي ملت ايران اسلامي با بصيرت و آگاهي امروز در اين حماسه عظيم شركت كردند و به جهانيان ثابت كردند همواره پشتيبان مظلومان و ستمديدگان هستند.
 
وي با بيان اينكه مسئله فلسطين همواره موضوع نخست جهان اسلام است، خاطرنشان كرد: مردم ايران در اين روز با حضور گسترده خود خشم و نفرت خود را نسبت به رژيم اشغالگر قدس اعلام كردند و گفتند كه طاقت تماشاي اين همه ظلم و بي رحمي را ندارند.
 
فرماندار خاش خاطرنشان كرد: هدف امام راحل از تعيين اين روز مهم با چنين نامي، وحدت و اتحاد مضاعف مسلمانان بود كه مسلمانان نيز امروز با اين وحدت و اتحاد و يكدلي و انسجام به راهپيمايي آمدند و شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل را سردادند.
 
وي با بیان این که حضور گسترده و وسیع مردم ایران خصوصاً مردم شهرستان خاش در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی بود، اظهار كرد: این موضوع هر ساله در تجمع مردم به مناسبت روز قدس و با سر دادن شعارهای «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر استعمار» نمودار می‌شود.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 433756
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *