۰
اعلام مخالفت خاشي ها با پیوستن دولت بهFATF؛

راه اندازي کمپین "حراج اطلاعات بانکی ممنوع" در شهرستان خاش + تصاویر

کمپین "حراج اطلاعات بانکی ممنوع" در جهت اعلام مخالفت مردم نسبت به همکاری دولت با سازمان FATF در شهرستان خاش راه اندازی شد.
راه اندازي کمپین "حراج اطلاعات بانکی ممنوع" در شهرستان خاش + تصاویر
به گزارش تفتان ما، هفته گذشته، بانک مرکزی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با سازمان بین‌المللی مبارزه با پولشویی و «کارگروه ویژه اقدام مالی» آن به توافق رسیده است.
 
سازمان "اف ای تی اف"، مفاهیمی نظیر پولشویی، تروریسم، پول کثیف و ... را در بستر استانداردهای نظام سرمایه‌داری و استکباری تعریف کرده و بارها دیده شده که همین استانداردها را هم به میل و دستور نظام سلطه جهانی تغییر داده این موضوع در داخل کشور واکنش های مختلفی را در بر داشته و کارشناسان نسبت به این موضوع هشدارهایی را داده اند در عین حال مردم ایران نیز نسبت به این موضوع بی تفاوت نبوده و حساسیت های لازم را نشان داده اند قمی ها با پیروی از مردم سایر شهرهای ایران به کمپین "حراج اطلاعات بانکی ممنوع"پیوسته اند
 
مردم ایران با پیوستن به کمپین "حراج اطلاعات بانکی ممنوع" مخالفت خود را با این اقدام اعلام کردند. این کمیپین در شبکه های اجتماعی با هشتک های #حراج_اطلاعات_بانکی_ممنوع، #پای_داعش_را_به_ایران_باز_نکنید ،  #هشدار_جدی
#فاجعه_آفرین_برای_مرم_ایران ، #اطلاعات_بانکی_را_نفروشیم ، #وعده_نسیه ، #سازمان_بین‌المللی_مبارزه_با_پولشویی ،  #تضعیف_توان_نظامی_و_قدرت_بازدارندگی_ایران ، #اعزام_تروریست‌های_تکفیری به راه افتاده است.
 
گفتنی است، این کمپین در واقع مخالفت با اقدام دولت روحانی در هرگونه توافق با سازمانی است که ممکن است در آینده و از طریق استانداردهای چندگانه، به بهانه حمایت از تروریسم و وجود پولشویی، سیستم بانکی ایران را مختل کند.
 
شما نیز می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر به کمپین #حراج_اطلاعات_بانکی_ممنوع بپیوندید:

https://telegram.me/joinchat/BkSn5D8ajKwVb5mrnwkohA
 
مردم شهرستان خاش با پيوستن به اين كمپين، خواهان مبارزه با نفوذ اقتصادی دشمن شدند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 433996
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *