۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

مردم از "برجام" ناراضي هستند/ برجام هیچگونه دستاوردی برای ملت ایران نداشته است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: مردم از "برجام" ناراضي هستند و در برجام مسئولان ايران امتيازات نقد را به طرف مقابل دادند ولي فقط وعده هاي پوچ و تو خالي را از دشمن گرفتند و تاكنون هيچ ثمري نداشته است.
مردم از "برجام" ناراضي هستند/ برجام هیچگونه دستاوردی برای ملت ایران نداشته است
مولوي محمدعلي شهنوازي در خصوص يكساله شدن برجام، در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با بيان اينكه نتایج و ثمرات مذاکرات و موفقیت های به دست آمده در مبحث برجام باید در زندگی مردم دیده شود، اظهار كرد: اما برجام و مذاكرات 1 +5 هيچگونه دستاورد و ثمراتي براي مردم ايران نداشته است.
 
وي تصريح كرد: ملت بزرگ، انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی در سالهای قبل و بعد از انقلاب سختی های فراوانی را متحمل شده اند و برای این کشور خون و مال داده اند و در برابر سختی دلاورمردانه ایستاده اند لذا شایسته تکریم هستند كه دولت روحاني بايد به اين مسئله توجه ويژه اي داشته باشد.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه مردم به این دولت رای دادند که تحول و تغییر را ببینند و شیرینی تلاشها و خدمات دولت را مشاهده کنند، گفت: بعد از برجام به انتظارات مردم پاسخ داده نشده و تغييري در روند اقتصادي كشور مشاهده نشده است.
 
وي با بيان اينكه در هشت سال جنگ تحميلي هيچ امتياز و موردي را به دشمن نداديم، خاطرنشان كرد: اما در برجام برخي ها خواستار دادن امتيازهاي در بحث هاي مختلف خصوصاً هسته اي به دشمن بودند كه با فرمايشات قاطعانه رهبري اين امتيازها به دشمن داده نشد.
 
امام جمعه اهل سنت خاش اذعان كرد: آن چیزی که بعد از انجام مذاکرات طولانی و نفس گیر و رسیدن بعد از موفقیت باید لمس می شد متاسفانه آنچيزي نبود كه مسئولان و دولتمردان وعده داده بودند و مردم نتوانستند پاسخ حمایتهای خود را به درستی دریافت کنند و اصلا مذاكرات رضايتمندي مردم را در پي ندارد.
 
وي با بيان اينكه رهبر انقلاب خطاب به كانديداي دولت آمريكا فرمودند: اگر شما برجام را پاره کنید ما آن را آتش می زنیم، اظهار كرد: در مذاكرات همه ي تعهدات نتيجه عكس داشت و نه تنها تحريم ها برداشته نشد بلكه شدت دشمني ها و تهديدات دشمنان بيشتر شد و امروز نيز ما را به نقض حقوق بشرو حمايت از تروريسم هم متهم ميكنند و برجام هرگز آثار و نتيجه مثبتي براي مردم نداشت.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 434000
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *