۰
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس:

ثمرات و دستاوردهاي برجام چيزي جزء بدعهدي آمريكا نبود/ در صورت عدم وفاي به عهد آمريكا در برجام؛ وزارت امور خارجه ايران شكايت كند

نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي گفت: ثمرات و دستاوردهاي برجام چيزي جزء بدعهدي آمريكا نبود و مردم ايران اسلامي خواهان اجراي تمامي مفاد توافقنامه برجام هستند.
ثمرات و دستاوردهاي برجام چيزي جزء بدعهدي آمريكا نبود/ در صورت عدم وفاي به عهد آمريكا در برجام؛ وزارت امور خارجه ايران شكايت كند
علي كرد در خصوص يكساله شدن برجام، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ملت ايران چشم انتظار اجرایی شدن وعده هاي قبل از اجراي برجام هستند، رکود و بیکاری باید با توجه به بکارگیری جوانان حل و تحقق اقتصاد مقاومتی را در اقدام و عمل مردم ايران مشاهده كنند.
 
وي با بيان اينكه وعده ها هنوز از طرف آمريكا عملي نشده است، تصريح كرد: وزير امور خارجه و تيم هسته اي بايد تلاش كنند تا تمامي بندهاي توافق نامه اجرا شود و در غير اينصورت براي آمريكا شكايت كنند و از حقوق ملت ايران دفاع كنند و نگذارند حق مردم تضييع شود.
 
كرد با بيان اينكه تيم مذاكره كننده بايد همواره آرمان هاي والاي نظام، امام راحل و مصلحت كشور را در نظر بگيرند، تاكيد كرد: مردم خواهان اجراي تمامي مفاد توافقنامه برجام هستند و تيم مذاكره كننده فرمايشات گوهربار رهبري را چراغ راهنمايي راه خويش قرار دهند.
 
وي با بيان اينكه موفقیتها در مبحث برجام باید نشاط را در زندگی ایرانی ها بیاورد، گفت: آثار تحول و تغییر در زندگی مردم بعد از موفقیت در مذاکرات هسته باید دیده می شد اما بعد از یکسال نتوانستیم موفقیتهای دولت را در این عرصه ببینیم.
 
وي گفت: در مبحث برجام که با فرجام شد حمایتهای بی دریغ مقام معظم رهبری و ملت و تعامل دولت و مجلس دست به دست هم داد و برای کشور عزت آفرینی شد اما بعد از آن سرمایه های به دست آمده به خوبی مدیریت نشد.
 
كرد ادامه داد: راه عزتمندی در کشور با استقامت و همراهی دولت و ملت فراهم آمده لذا انتظار داریم دولت با پیروی از منویات رهبری و هوشمندی و آگاهی از برنامه های شیطنت آمیز دشمنان و عدم اعتقاد و باور سیاسیتهای دروغین آمریکا و غرب راه کسب اقتدار و سربلندی را در پیش بگیرد.
 
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي گفت: ایران سربلند از تاریخی برجسته و با ابهت بهره می برد که تاکنون نقش های سرنوشت سازی در تحولات دنیا داشته لذا امیدواریم بتواند شایستگی خودش را در دنیا حفظ کند.
 
کرد با اشاره به اینکه دولتمردان باید صادقانه با مردم سخن بگویند،  گفت: اگر صداقت در رفتار و گفتار مسئولان دیده شود بطور حتم و یقین امیدها در جامعه زنده می شود.  
 
وي اظهار كرد: مردم ما بهترین قاضی و بهترین ناظر بر عملکرد مسئولان هستند که با هوشمندی و ظرافت اعمال و رفتار همه ما را زیر ذره بین قرار داده اند.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 434004
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *