۰
كارشناس مسائل اقتصادي در گفت و گو با تفتان ما؛

تضعیف جبهه مقاومت پیامد توافق ایران با کارگروه اقدام مالی/ FATA برنامه دشمن برای تضعیف قدرت ایران در منطقه است

كارشناس مسائل اقتصادي گفت: تضعیف جبهه مقاومت پیامد توافق ایران با کارگروه اقدام مالی است و بااين توافق محور مقاومت و حزب الله تحت تاثير قرار خواهد گرفت و دولت با دست خود اطلاعات بانكي مردم كشور را به دست تروريسم خواهد داد.
تضعیف جبهه مقاومت پیامد توافق ایران با کارگروه اقدام مالی/ FATA برنامه دشمن برای تضعیف قدرت ایران در منطقه است
حسن لكزايي در خصوص توافق میان بانک مرکزی ایران و سازمان بین المللی پولشویی (FATF) در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: اين توافق كه به صورت محرمانه توسط بانك مركزي با گروه ويژه اقدام مالي انجام شده بدون ترديد به تضعيف جبهه مقاومت منجر خواهد شد.
 
وي با اشاره به بدعهدي ها و اقدامات زشت و سخيف آمريكا در مراحل مختلف، گفت: استكبار جهاني و در راس آن آمريكا همواره به خصوص در مراحل مذاكرات و برجام به دنبال كاهش قدرت ايران در منطقه بوده و از هر فرصتي جهت تضعيف قدرت دفاعي و موشكي ايران استفاده ميكرد كه توافق محرمانه  بانک مرکزی ایران و سازمان بین المللی پولشویی نيز در همين جهت انجام مي گيرد.
 
لكزايي با تاكيد بر اينكه بايد شفاف سازي اين توافق براي ملت ايران مشخص و اطلاع رساني شود، تصريح كرد: بايد مشخص شود كه قرار است چه اطلاعاتي و از چه طريقي در اختيار اين سازمان قرار گيرد و چه تعهدادي اجرا مي شود.
 
وي با بيان اينكه اگر اين توافق انجام شود ايران به حاشيه ميرود و رژيم صهيونيستي قدرت منطقه خواهد شد، بيان كرد: دولتمردان بايد در انجام اينگونه تعهدات تامل بيشتري كنند چراكه با اين اقدام آسيب هاي بسيار زيادي براي ايران خواهد داشت.
 
كارشناس مسائل اقتصادي با اشاره به جريانات و بد عهدي هاي آمريكا در بحث برجام، گفت: در مسئله برجام عملاً هيچ نكته مثبتي براي ايران نداشت و پس از توافق میان بانک مرکزی ایران و سازمان بین المللی پولشویی برجام شماره 2 شكل خواهد گرفت كه وضع موجود را بسيار تحت تاثير قرار خواهد داد و عواقب جبران ناپذيري را رقم ميزند.
 
وي با بيان اينكه جبهه مقاومت مهمترين گزينه روي ميز آمريكاست، خاطرنشان كرد: با توافق میان بانک مرکزی ایران و سازمان بین المللی پولشویی محور مقاومت و حزب الله تحت تاثير قرار خواهد گرفت و دولت با دست خود اطلاعات بانكي مردم كشور را به دست تروريسم خواهد داد.
 
اين استاد دانشگاه با بيان اينكه سياست و خط مشي نظام جمهوري اسلامي ایران پشتيباني از خط مقاومت است، گفت: هر اقدامي كه در جهت تضعيف و يا تخريب حزب الله و محور مقاومت باشد هرگز از طرف ملت قابل پذيرش نيست و اينگونه افرادي كه اين توافق را انجام دهند بازيچه دست بيگانگان خواهند بود.
 
وي با اشاره به آثار و نتايج بسيار نامناسب و مخرب توافق FATF براي كشور ايران اسلامي، بيان كرد: اين توافق در واقع همان برنامه اي است كه دشمنان نظام برا تضعيف قدرت ايران تدارك ديده اند و فقط عبارات و نام آن تغيير كرده و اگر در مذاكرات 1+5 تنها برنامه هاي هسته اي و موشكي ايران محدود شد، مطمئناً با اجراي توافق FATF   نهادهاي مولد قدرت ايران محدود و به حاشيه خواهند رفت.
 
لكزايي با اشاره به توافق نامه هاي ايران در گذشته، گفت: بدون شك اين توافق از تعهدات تركمن چاي و گلستان بدتر و آسيب پذيرتر براي كشوري همچون كشور جمهوري اسلامي است كه دولت روحاني با غفلت در پشت درهاي بسته اين توافق را با بيگانگان انجام داد و مطمئناً در اين توافق هيچ موردي به نفع مردم نخواهد بود و صرفاً اطلاعات بانكي و شخصي ملت ايران به دست عناصر بيگانه خواهد افتاد.
 
وي با بيان اينكه برخي از مسئولان بانك مركزي در مصاحبه ها و نشست هاي مطبوعاتي خود ميگويند كه اطلاعاتي بين بانكها رد و بدل نخواهد شد، اظهار كرد: طبق ماده 12 قانون سازمان پولشويي، كشور جمهوري اسلامي ايران با هركشوري كه معاضدت قضايي داشته باشد بايد اطلاعاتش را تبادل كند و اين يعني اطلاعات مردم ايران براي رژيم صهيونيستي افشا شود.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 434039
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *