۰

اتحادیه فوتبال روسیه سردار آزمون را محکوم کرد

اتحادیه فوتبال روسیه در سایت خود اعلام کرد،سردار آزمون مهاجم ایرانی نمی تواند تا قبل از 29 جولای به تیم روستوف بپیوندد.
اتحادیه فوتبال روسیه سردار آزمون را محکوم کرد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، سردار آزمون که فصل گذشته بصورت قرضی در روستوف بازی کرد ،تابستان باید به تیم اصلی خود روبین کازان باز می گشت اما از این کار ممانعت کرد و به تمریناتش در تیم روستوف ادامه داد. 

بنابراین گزارش ایلگیز فاخریف مدیر اجرایی روبین کازان اعلام کرد ،باشگاه از سردار توضیح می خواهد چرا که مطابق با قرارداد هنوز از قرارداد بازیکن باقی مانده است و این حرکت سردار نقض قوانین فیفا است. 

این در حالی است که سردار آزمون قصد ادامه کار در تیم روستوف را گرفته و تاکید دارد که طبق قرارداد وی اجازه انتخاب تیم را دارد و این مسئولان روبین هستند که قوانین را نقض کرده اند. 

چند روز گذشته هم میخائیل پروکوپتس وکیل بازیکن اعلام کرد ،سردار از فیفا در خواست حل این قضیه را بر اساس شرایط و قوانین رد و بدل شده بین طرفین را دارد. 

اما با همه این اتفاقات اتحادیه فوتبال روسیه در سایت خود اعلام کرد بر اساس تمامی شواهد و مدارک آزمون تا قبل از 29 جولای 2016 حق بازی در تیم روستوف را ندارد. 

مدیر اجرایی روبین اعلام کرد که قرارداد فعلی آزمون تا می 2017 است و باشگاه با توجه به قوانین فیفا و فدراسیون فوتبال روسیه تمام تلاش خود را برای بازگرداندن آزمون انجام خواهد داد. 

آزمون ستاره ایرانی در فصل 2015/16 پس از بازی در 25 دیدار 9 گل را در لیگ روسیه به ثمر رسانده و به روستوف کمک کرده تا نایب قهرمانی را بدست بیاورد.

انتهای پیام/  خبرگزاری جوان
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 434094
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *