۰
پيگيري تفتان ما از عدم پرداخت حقوق هاي كارگران شهرداري؛

حقوق كارگران شهرداري خاش تا اواسط مردادماه پرداخت می شود/ اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل باید در عملکرد واحدهای مختلف دیده شود

شهردار خاش از پرداخت حقوق كارگران اين شهرداري تا اواسط مردادماه خبر داد و گفت: همت همه دوستان و همکاران شاهد توسعه شهری خاش در ابعاد مختلف هستیم.
حقوق كارگران شهرداري خاش تا اواسط مردادماه پرداخت می شود/ اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل باید در عملکرد واحدهای مختلف دیده شود
به گزارش تفتان ما، چندي پيش گزارشي در خصوص عدم پرداخت حقوق به كارگران شهرداري با عنوان حقوق های نجومی مدیران و 4ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری خاش روي خروجي اين سايت قرار گرفت كه در اين راستا و در نتيجه پيگيري اين خبر و پرداخت حقوق اين قشر زحمتكش به سراغ شهردار رفتيم.
 
شهردار خاش در اين رابطه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: نتایج کار و تلاش واحدهای مختلف در حوزه اقتصاد مقاومتی به بهبود امور و هدفمند شدن کارها کمک می کند.
 
عبدالمجید تمندانی ادامه داد: تاکنون به دلیل وجود مشکلات مالی توانسته ایم حقوق فروردیم ماه و نیمی از حقوق اردیبهشت ماه را پرداخت کنیم؛ اما تلاش ما بر این است تمام معوقات کارکنان تا اواسط مردادماه تسویه شود.
 
وي تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ما در مباحث اقتصادی با مشکلاتی مواجه بوده؛ باید در حوزه های مختلف بتوانیم شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را محقق کنیم.
 
تمندانی افزود: در شرایط سخت مالی امسال با مدیریتی خوب توانسته ایم کارهای خوبی را شروع کنیم و به همت همه دوستان و همکاران شاهد توسعه شهری خاش در ابعاد مختلف هستیم.
 
شهردار خاش گفت: برخی افراد در خارج از محیط و حوزه مدیریت شهری بر علیه شهرداری کارهای تخریبی را انجام می دهند که همه نقشه های آنها با تلاش همکاران و تعامل دوستان رسانه ای خنثی شده است.
 
تمندانی خاطرنشان كرد: خریداری و تامین بالای یک هزار تن قیر در سال گذشته یک امتیاز مهم برای شهرداری بوده که پارسال با پیگیری ها و رایزنی های لازم توانستیم انجام بدهیم.
 
وی گفت: هم اینک یک پشتوانه ارزشمند برای انجام کارهای عمرانی و انجام آسفالت معابر در اختیار داریم و قطعاً به موفقیتهای خوبی در این موضوع دست پیدا خواهیم کرد.
 
وي اذعان كرد: در این یک سال مانده به فعالیتها در مجموعه شورا و شهرداری باید تلاش کنیم بهترین خدمات برای شهر و شهروندان انجام شود تا حداقل بعد از به پایان رسیدن دوران مسئولیت بتوانیم جلوی مردم شرمنده نشویم و به راحتی سرمان را بالا بگیریم.
 
تمندانی با بيان اينكه با پیگیری های انجام شده حقوق فروردین ماه كارگارن و همكاران در شب عید فطر پرداخت شد، اذعان کرد: پرداخت 170 میلیون تومان مساعده به کارکنان و كارگران تنها اقدامی بوده که توانسته ایم بخشی از معوقات را جبران کنیم.
 
وی با بیان اینکه بالای 90درصد بودجه شهرداری حاصل پرداخت عوارض‌هاست، اظهار كرد: تلاش شده که درآمد حاصل از عوارض درست مدیریت و هزینه شود هرچند که با توجه به محدودیت این منبع درآمدی شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند پروژه‌های عمرانی را به ثمر برساند بلکه برای اینکه نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها ازجمله استانداری است.
 
شهردار خاش کمبود بودجه و اعتبار در شهرداری خاش را یکی دلایل عدم اجرایی پروژه‌ها و عقب ماندن حقوق پرسنل دانست و اظهار كرد: شهرداری به‌ جز پرداخت عوارض توسط مردم هیچ‌گونه درآمد دیگری ندارد در حالی‌ که بیش از 50درصد اعتبار حاصل از درآمدها صرف پرداخت حقوق کارکنان می‌شود و باقی اعتبار هم کفاف اجرای پروژه‌های بلندمدت را نمی‌دهد.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 434118
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *