۰

قاتل «کیم کاردشیان» پاکستان دستگیر شد + تصویر

پلیس پاکستان می‌گوید که وسیم، برادر قندیل بلوچ، یکی از چهره‌های شناخته شده در شبکه‌های اجتماعی در پاکستان را دستگیر کرده است.
قاتل «کیم کاردشیان» پاکستان دستگیر شد + تصویر
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، پلیس پاکستان برادر «قندیل بلوچ»، یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین چهره‌های پاکستانی در فضای مجازی را که روز گذشته خواهر خود را به قتل رسانده و فرار کرده بود، دستگیر کرد.
بر اساس گزارش گاردین، پلیس پاکستان گفته است که «وسیم» را شب گذشته در «دیر غازی‌ خان» در بخش مرکزی پاکستان دستگیر کرده است.
بر اساس این گزارش، وی ضمن اعتراف به کشتن خواهرش،  مدعی شده است که قبل از اینکه او را به قتل برساند به وی داروی خواب‌آور داده است.

«وسیم» برادر «قندیل»
بستگان بلوچ مدعی شده‌اند که پیش از این نیز، برادر «قندیل» از وی خواسته بود تا «مدلینگ» را رها کند؛ همچنین گفته می‌شود که وی به این دلیل دست به این اقدام زده که خواهرش به نام بلوچ بی‌حرمتی کرده بود.
این در حالی است که پلیس پاکستان از «وسیم» نقل کرده است که علت قتل خواهرش تصویری بوده که پیش از این خواهرش با مفتی معروف پاکستان منتشر کرده بود.
بر اساس این گزارش «وسیم» به همراه دو نفر دیگر در این رابطه متواری شده بودند که دو نفر دیگر همچنان فراری هستند.

گفته می‌شود دولت پاکستان تقاضاهای وی را مبنی بر حفاظت امنیتی بی‌پاسخ گذاشته بود.
قتل‌های ناموسی در پاکستان غیر عادی نیست و بر اساس گزارش کمیسیون مستقل حقوق بشر پاکستان، سال گذشته میلادی حدود 1100 زن به دلیل آنچه بی‌حرمتی به خانواده‌هایشان خوانده شده، به دست بستگانشان کشته شده‌اند.
در ماه فوریه، ایالت پنجاب قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن هرگونه خشونت علیه زنان، جرم محسوب خواهد شد.
انتهای پیام/تسنیم
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 434184
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *