۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش:

اهل سنت به شدت كشتار بي رحمانه مسلمانان كشمير را محكوم مي كنند/ سكوت وزارت امور خارجه ايران در مقابل جنايات كشمير براي منافع مالي است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: اهل سنت به شدت كشتار بي رحمانه مسلمانان كشمير را محكوم مي كنند و مردم خواستار توقف کشتار بي رحمانه و مظلومانه مسلمانان كشمير از طریق نهادهای بین‌المللی هستند.
اهل سنت به شدت كشتار بي رحمانه مسلمانان كشمير را محكوم مي كنند/ سكوت وزارت امور خارجه ايران در مقابل جنايات كشمير براي منافع مالي است
به گزارش تفتان ما، کشمیر یکی از مناطق پرنفوذ زبان فارسی و با اکثریت مسلمان و شیفته انقلاب اسلامی است و از ده روز گذشته رهبر 22 ساله حزب مجاهدين به ضرب گلوله كشته شد و اين حادثه آتش موجي از اعتراضات را در كشمير روشن كرد.
 
اما پس از گذشته يك هفته از اين حادثه همچنان زبانه هاي اين آتش افروخته تر و رخ تر از قبل شده و از شامگاه 18 تير سه روز عزاي عمومي اعلام و تظاهرات عليه پليس هند شروع شد كه متاسفانه پليس هند با گلوله هاي ساچمه اي در اين درگيري ها، تاكنون 41 تن از مسلمانان بي گناه و مظلوم كشته و افزون بر يك هزار و 500 تن ديگر مجروح شدند.
 

 
به دنبال ادامه‌دار بودن جنایات کشمیر امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش پیرامون این کشتار وحشیانه مسلمانان بي گناه و بي دفاع كشمير موضع گیری و این جنایات را به شدت محکوم كرد.
 
* در کشمیر هميشه اسلام مورد هجمه دشمنان قرار دارد
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش  در اين خصوص، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: مسلمانان كشمير همواره تحت فشارهاي بسيار نظاميان و اختلافات آنان هستند و اين منطقه در واقع دو بخش است، كه يك بخش در اختيار پاكستان و يك بخش در اختيار هند است كه اعلام نارضايتي مردم اين منطقه سبب درگيري پليس هند شده است.
 
مولوي محمدعلي شهنوازي با بيان اينكه اين درگيري ها سبقه طولاني دارد، تصريح كرد: متاسفانه تاكنون هيچ اقدامی و پشتيباني از سوي جامعه جهاني براي مردمان مظلوم و بيگناه كشمير نشده است.
 
* اهل سنت به شدت كشتار بي رحمانه مسلمانان در كشمير را محكوم مي كنند
وي با محكوم كردن كشتار بي رحمانه مسلمانان در كشمير، تاكيد كرد: در دين مبين اسلام كشتار مسلمانان در هر مذهب و كشوري كه باشند حرام است و اين كشتار را نيز مردم مسلمان ايران و خصوصاً اهل سنت به شدت محكوم مي كنند.
 

 
مولوي شهنوازي گفت: مردم كشمير بر مسائل ديني و اعتقادي خود بسيار پايبند هستند و دولت هندوستان با ديدن اين پايبندي همواره به آنان حمله مي كند ولي مسلمانان اين منطقه هرگز از اصول و اعتقادات ديني خود دست برنمي دارند و حتي برعكس پايبندي آنان به مسائل ديني تقويت مي شود.
 
* دولت ايران نبايد در قبال اينگونه جنايات سكوت كند
وي با بيان اينكه دولت ايران بعنوان كشور اسلامي نبايد در قبال اينگونه جنايات محور سكوت را در پيش بگيرد، اظهار كرد: وزير امور خارجه ايران بايد در برابر اينگونه جنايات و كشتارهاي بي رحمانه مسلمانان به سرعت واكنش نشان دهد.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 434231
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *