۰

جزئیات جدید از انهدام یک تیم خرابکاری در شهرستان خاش/ حفر ۳ تونل به عمق ۵۰ متر به سمت مراكز نظامي

فرماندار و رييس شوراي تامين شهرستان خاش جديدترين جزئیات از انهدام یک تیم خرابکاری در اين شهرستان را بيان كرد.
جزئیات جدید از انهدام یک تیم خرابکاری در شهرستان خاش/  حفر ۳ تونل به عمق ۵۰ متر به سمت مراكز نظامي
محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: در پي كسب خبري مبني بر " حفر چاه و عمليات خرابكاري در يكي از منازل شهرستان خاش" در جهت برهم زدن و اختلال امنيت در اين شهرستان، رسيدگي به موضوع فوراً در دستور كار ماموران امنيتي قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وي افزود: ماموران امنيتي شهرستان خاش با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصي نامحسوس و با اشراف دقيق اطلاعاتي وارد اين منزل مسكوني شدند و يك تيم 10 نفره وابسته به عناصر بيگانه را در حال حفر تونل ها كه در مجاور مراكز نظامي بودند با تجهيزات دستگير كردند.
 
چاكرزهي با بيان اينكه با هوشياري و اقدام به موقع ماموران امنيتي اين شهرستان از يك خرابكاري بزرگ پيشگيري شد، تصريح كرد: با توجه به اعترافات اوليه دستگير شدگان با هدف تخريب مراكز نظامي، انتظامي و امنيتي دست به اين اقدام زده بودند و از سوي گروهك هاي تروريستي معاند حمايت شده اند.
 
وي خاطرنشان كرد: عناصر ضد انقلاب و بيگانه همواره درصدد لطمه زدن به نظام و مراكز نظامي هستند و در اين راستا مردم، دستگاه ها و نهادها بايد همواره بيدار و هوشيار باشند.
 
رييس شوراي تامين شهرستان خاش اذعان كرد: گروهك هاي معاند و افراد خودفروخته از يك سوي با قاچاق مواد مخدر به دنبال نابودي نسل جوان هستند و از سوي ديگر بدنبال ايجاد اختلاف در بين مذاهب و ناامن سازي استان سيستان و بلوچستان هستند.
 
وي گفت: با هوشياري دستگاه هاي امنيتي هرگز اجازه اقدامات خرابكارانه معاندين، گروه هاي تروريستي را نخواهند داد و با رصد شبانه روزي و اشراف كامل بر اين عناصر همواره اقدامات تروريستي را خنثي مي كنند.
 
فرماندار شهرستان خاش ضمن تشكر از عوامل مردمي در اطلاع رساني اقدامات گروهك هاي تروريستي، اظهار كرد: مردم و مشاركت آنان در برقراري امنيت شهرستان واقعاً تاثيرگذار بوده و همواره با اطلاع رساني به موقع خود از بسياري خطرات و اقدامات تروريستي جلوگيري شده است.
 
* جزئیات تكميلي
اين منزل مسكوني متعلق به فردي با هويت"ب-ر" بوده كه قريب به 3 سال خالي از سكنه است و در اتاق "هال" اين منزل چاهي به عمق حدود 10 متر به صورت عميق حفر شده كه در كف چاه تونلهايي به سه سمت مختلف شرق، غرب و جنوب منزل فوق و به مسافت حدود 2 متر، 37 متر و 10 متر حفر شده بود كه با توجه نزديكي منزل فوق به مقرهاي نظامي حفر چاه هاي فوق با هدف اقدامات خرابكارانه و تخريبي در مقرهاي نظامي بوده است كه با هوشياري به موقع دستگاه هاي امنيتي از اين اقدام جلوگيري شد.
همچنين ليدر اصلي اين جريانات شخصي با هويت "ر" بوده است و در اين عمليات يك عدد ريموت، يك دستگاه گوشي، كپسول اكسيژن به همراه شارژر، مولد برق، دستگاه بالابر، دبه هاي 60 و 70 ليتري، ماسك، لباس كار، دستگاه پيكور و سركه جهت خنثي كردن گاز موجود در زير زمين كشف و ضبط شده است.
 
براي مشاهده گزارش تصويري اين عمليات اينجا كليك نمائيد.
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 434280
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *