۰
ناظر کمیسیون بهداشت مجلس در پرونده کیارستمی:

فعلا نتیجه مشخصی به دست نیامده است/ حضور فرزند کیارستمی در جلسه رسیدگی به پرونده

ناظر کمیسیون بهداشت مجلس گفت: فعلاً جمع‌بندی که بتوانیم به صورت رسمی نتیجه را اعلام کنیم،‌ به‌دست نیامده است و فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها به نتیجه برسیم و ظرف یکی دو هفته آینده نیز این جلسات کارشناسی مقدماتی ادامه خواهد داشت.
فعلا نتیجه مشخصی به دست نیامده است/ حضور فرزند کیارستمی در جلسه رسیدگی به پرونده
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، در رابطه با نتیجه جلسه کارشناسی کمیسیون ویژه بررسی پرونده مرحوم کیارستمی در نظام پزشکی،‌ گفت:‌ در این جلسه فرزند مرحوم کیارستمی حضور داشت و سوالاتی از روند درمان پدرش از وی شد اما هنوز پاسخ مدونی از فرانسه نرسیده و مراحلی هم که در ایران انجام شده فقط بخشی از آن مشخص شده است.
وی ادامه داد: فعلاً جمع‌بندی که بتوانیم به صورت رسمی نتیجه را اعلام کنیم،‌به دست نیامده است و فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها به نتیجه برسیم و ظرف یکی دو هفته آینده نیز این جلسات کارشناسی مقدماتی ادامه خواهد داشت.
ناظر کمیسیون بهداشت مجلس در پرونده کیارستمی گفت: این پرونده نیاز به کار کارشناسی دقیق دارد یک کار علمی است خانواده مرحوم کیارستمی هم تأکید دارند که به دقت پرونده بررسی شود و عجله‌ای برای صدور نتیجه ندارند.
مره‌صدق گفت:‌ ما به سفیر ایران در فرانسه هم رایزنی کرده‌ایم هماهنگی انجام داده‌اند که از طریق وی پرونده درمانی مرحوم کیارستمی از فرانسه به ایران بیاید، سازمان نظام پزشکی هم هماهنگی‌های لازم را با سازمان  نظام پزشکی فرانسه انجام داده است این در حالی است که خانواده مرحوم می‌توانند اطلاعات بیمار خود را به صورت رسمی از بیمارستان فرانسه دریافت کنند.
وی افزود:‌البته اگر پرونده فرانسه هم آمده بود نمی‌توانستیم نتیجه را بگوییم چون هنوز رسیدگی به جزئیات پرونده در ایران به طور کامل انجام نشده و فقط 30 درصد کار انجام شده است.
ناظر کمیسیون بهداشت مجلس در پرونده کیارستمی ادامه داد:‌پرونده حجیمی است هر یک صفحه از آن توسط 30 کارشناس نظرخواهی می‌شود، البته پرونده کارشناسی در نظام پزشکی اینگونه هستند اما در این مورد اولویت نیز برقرار شده و خارج از نوبت به آن رسیدگی می‌شود.
مره‌صدق با تأکید بر اینکه در نهایت دقت علمی امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسیم،‌گفت: در حال حاضر بررسی کارگروه‌ها مورد مطالعه مجدد قرار می‌گیرد و نظرات اعلام شده توسط کارشناسان مجدد بررسی می‌شود و تا هفته آینده نمی‌توانیم منتظر اعلام نظر دقیق و علمی باشیم.
وی گفت: جلسات زیرگروه‌های کارشناسی قرار است در هفته آینده نیز ادامه پیدا کند و جلسه بررسی بیشتر نیز در هفته آینده برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 434319
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *