۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

دستگيري عوامل خرابكاري در خاش واقعاً تحسين برانگيز بود/ سکوت وزارت خارجه در برابر جنايات كشمير شرم آور است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: اقدام به موقع دستگاه هاي امنيتي شهرستان خاش و دستگيري عوامل خرابكاري در خاش واقعاً تحسين برانگيز و قابل تقدير است.
دستگيري عوامل خرابكاري در خاش واقعاً تحسين برانگيز بود/ سکوت وزارت خارجه در برابر جنايات كشمير شرم آور است
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: خداوند در قرآن كريم در خصوص تقوا و رستگاري مي فرمايد: "به درستي كه پروردگار با افرادي است كه پرهيزگارند".
 
وي با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی، تصريح كرد: نماز جمعه تنها نماز جماعت واجب و شرعي هفتگي و تنها نماز سياسي در دين است كه بايد همگان هر هفته در نماز جمعه شركت كنند.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به يكسالگي برجام، گفت: ايران اسلامي در توافق برجام تمامي بندها و مفاد را اجرا كرده اما آمريكا به هيچكدام از بندها و تعهدات خود عمل نكرده و آمريكا هرگز قابل اعتماد نيست و اين موضوع در برجام براي ايران به اثبات رسيد. 
 
وي با بيان اينكه برجام تنها روي كاغذ مانده و هيچ عملي در آن نيست، خاطرنشان كرد: سازمان بين الملل هرجايي كه بايد از مردم دفاع كند متاسفانه سكوت ميكند و اين روش آمريكايي ها در بسياري از مسائل مهم و اتفاقات دنيا مشاهده مي شود.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به عمليات مرصاد، اذعان كرد: عمليات مهم مرصاد سبب شد كه خط استراتژيك منافقات زير سوال برود و خط سياسي و نظامي مرصاد نيز به پايان برسد.
 
وي با اشاره به اقدام بزرگ دستگاه هاي امنيتي شهرستان خاش در خصوص دستگيري تيم خرابكاري در اين شهرستان، افزود: با هوشياري و بيداري دستگاه هاي امنيتي برنامه خرابكارانه اعضاي گروهك هاي تروريستي خنثي شد و اعضاي اين تيم نيز دستگير شدند.
 
حجت الاسلام ميري گفت: اين تيم خرابكاري با هدف انفجار در مراكز نظامي دست به اين اقدام شوم زده بودند و خواستند امنيت را در اين شهرستان و استان از بين ببرند كه خوشبختانه جلوي اين عمل زشت آنها گرفته شد.
 
وي با اشاره به دريافت حقوق هاي نجومي توسط مديران، ادامه داد: قوه قضاييه بايد با شدت و جديت با خاطيان و دريافت كنندگان حقوق هاي نجومي و نامتعارف برخورد كند چرا كه دريافت حقوق هاي نامشروع در واقع دزدي و اختلاس بيت المال است.
 
وي بيان كرد: فيش هاي نامتعارف و نجومي براي خانواده هاي ايثارگران و شهداء قابل هضم نيست و بايد تمامي اين حقوق ها به بيت المال برگردانده شود.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به حادثه كشمير، گفت: سكوت دستگاه ديپلماسي و وزارت خارجه ايران واقعا تعجب برانگيز و مايه ننگ و تاسف است و بايد در مقابل اين حركت ددمنشانه و زشت در منطقه كشمير و كشته شدن كودكان و زنان بي گناه و مظلوم هرچه سريعتر واكنش نشان دهند.
 
وي اظهار كرد: تنها راه حل رفع جنايات در كشمير اين است كه به خواسته مردمان اين منطقه توجه و رسيدگي شود و تعيين سرنوشت خودشان را به دست خودشان بسپارند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 434321
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *