۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

مهمترين هدف استكبار جهاني، تضعيف كشورهاي اسلامي است/ نماز جمعه؛ قرارگاه استكبار شناسي و خاکریز نفوذناپذیر انقلاب است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: مهمترين هدف استكبار جهاني، تضعيف كشورهاي اسلامي است و در مسئله برجام نقاب از چهره آمريكاي خبيث كنار زده شد و بدعهدي آمريكا به اثبات رسيد.
مهمترين هدف استكبار جهاني، تضعيف كشورهاي اسلامي است/  نماز جمعه؛ قرارگاه استكبار شناسي و خاکریز نفوذناپذیر انقلاب است
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با بيان اينكه تقوا و ايمان دو اصل اساسي در دين مبين اسلام هستند، اظهار كرد: در سوره ياسين در خصوص رعايت تقوالي الهي بسيار توصيه شده كه بايد تمامي مومنان نمازگزار به اين سوره توجه ويژه و خاصي داشته باشند تا در اين دنيا و آخرت پرهيزگار و رستگار شوند.
 
وي با اشاره به سالروز اقامه نخستين نماز جمعه، گفت: نمازجمعه همواره آماج حملات دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و اين نماز عبادي سياسي هدیه الهی بوده و محور است و باعث پرتوافکنی گرمای اسلامی در جامعه می‌شود.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به جنايات كشمير و كودتاي تركيه، تصريح كرد: اردوغان بايد خوب بداند كه تنها راه نجات كشور، مردم داري است و در واقع كودتاي تركيه علامت خطري براي اردوغان بود كه از اين اقدامات شيطنت آميز خود دست بردارد و به فكر مردم كشورش باشد.
 
وي ادامه داد: متاسفانه در كشمير زنان و كودكان بي گناه و مظلوم زيادي كشته شدند اما وزارت خارجه كشورمان هيچ واكنشي در اين خصوص انجام نداد كه واقعا اين اقدام مايه تاسف است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به هفته مهارت و آموزش فني و حرفه اي، بيان كرد: يكي از مهمترين اهداف تحقق اقتصاد مقاومتي آموزش فني و حرفه اي و مهارت افزايي است كه بايد در اين خصوص در جهت ايجاد اشتغال و استفاده از ظرفيت هاي داخلي و تربيت جوانان براي رونق بخشيدن به توليد داخلي توجه كرد.
 
وي افزود: اگر توليدات داخلي رونق پيدا كند و بنگاه هاي توليدي كه غيرفعال هستند مجدداً فعال شوند و مردم نيز از توليدات داخلي ايراني استفاده كند مي تواند گام بزرگي در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي برداشته شود.
 
مولوي شهنوازي تاكيد كرد: دستگاه هاي اجرايي بايد از توان نيروهاي بومي سيستان و بلوچستان بهره ببرند و تحقق اقتصاد مقاومتي با حضور توانمندان همين مرز و بوم تحقق پيدا خواهد كرد.
 
وي خطاب به مسئولان گفت: بايد صنايع تكميلي و پايين دستي توسعه پيدا كند و جوانان تحصيل كرده و بيكار براي اشتغال در اين صنايع دعوت شوند و ذهن و تفكر آنها به سمت اقتصاد مقاومتي سوق پيدا كند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به هفته بهزيستي، خاطرنشان كرد: اداره بهزيستي بايد به معلولان و افرادي كه توانايي ذهني ندارند كمك كنند و افرادي در اين شهر هستند كه هزينه هاي درمان فرزندان معلول آنها بسيار زياد است كه بايد بهزيستي نسبت به اين مسئله مهم اهتمام ورزد و براي اين خانواده ها راه و چاره اي بيانديشد.
 
وي با بيان اينكه آمار طلاق هر روز نسبت به روز قبل بيشتر مي شود، گفت: ماهواره و تلفن هاي همراه و شبكه هاي اجتماعي امروزه بنيان و اساس خانواده ها را متزلزل كرده و طلاق را به معضل بزرگي در كشور تبديل كرده است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش تصريح كرد: خانواده محكم ترين و اساسي ترين بنيان در دين مبين اسلام است و دشمنان همواره از هر راهي به دنبال ايجاد شبهه و اختلاف در بين خانواده هاي ايراني بوده اند كه هرگز موفق نشده اند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 434322
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *