۰
نماينده مردم شهرستان خاش:

اقدام به موقع و هوشيارانه سپاه در دستگيري مديرعامل معزول بانك ملت قابل تقدير است

نماينده مردم شهرستان خاش گفت: اقدام به موقع و هوشيارانه سپاه در دستگيري مديرعامل معزول بانك ملت قابل تقدير است و برخورد با اين افراد موجب اعتماد هرچه بيشتر مردم به نظام مي شود.
اقدام به موقع و هوشيارانه سپاه در دستگيري مديرعامل معزول بانك ملت قابل تقدير است
علي كرد در واكنش به اقدام بسيار خوب سپاه پاسداران در دستگيري مدیرعامل معزول بانک ملت، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: اینگونه اقدامات، هوشیاری و بيداري نيروهاي نظامي كشور خصوصاً سپاه پاسداران را به خوبي نشان مي دهد و اقتدار سپاه را به همگان ثابت مي كند.
 
وي با بيان اينكه هوشياري و سرعت عمل بسيار خوب سپاه پاسداران در دستگيري شبكه بزرگ فساد كشور درس خوبي را به اين مخلان اقتصادي داده است، تصريح كرد: با اين اقدام، سبب مي شود ساير مخلان و متجاوزگران به بيت المال كه حتي فكر تجاوز و ايجاد فساد را در ذهن دارند، از خود دور كنند.
 
كرد با بيان اينكه نظام جمهوري اسلامي هرگز به افراد اجازه دست درازي به بيت المال را نخواهد داد، گفت: اقدام سريع و دقيق نيروهاي سپاه پاسداران در دستگيري علي رستگار مديرعامل معزول شده بانك ملت قابل تقدير و نشانه هوشياري و صلابت هميشگي اين نيرو در حفظ و پاسداري از اين مملكت است.
 
گفتنی است‌ علی رستگار مدیرعامل معزول بانک ملت، یکی از مدیرانی بود که در جریان افشای حقوق‌های نجومی مدیران دولتی و بانکی از سمت خود استعفا داده بود.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 434323
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *