۰
كارشناس رسانه و تحليلگر مسائل بين الملل:

دشمن در پوشش اخبار جنايات كشمير به دنبال تفرقه بين اهل سنت و تشيع است/ تاریخ مظلومیت کشمیر با دسیسه انگلیسی ها شروع شد

كارشناس رسانه و تحليلگر مسائل بين الملل گفت: دشمن در پوشش اخبار جنايات كشمير به دنبال تفرقه بين اهل سنت و تشيع است و مسلمان باید با تیزبینی چشم طمع انگلیس را در جامعه اسلامی کور کنند.
دشمن در پوشش اخبار جنايات كشمير به دنبال تفرقه بين اهل سنت و تشيع است/ تاریخ مظلومیت کشمیر با دسیسه انگلیسی ها شروع شد
احمد ملاشاهي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با بيان اينكه  مظلومیت کشمیر از سال ۱۹۴۸  شروع شد، اظهار كرد: اين همان تاریخی که به خاطر اشغال فلسطین برای همه مسلمانان آشناست و استقرار نظامیان و اشغال در هردو با کمک انگلیسی ها صورت گرفت.
 
وي با اشاره به كشتار مسلمانان در كشمير و نپرداختن رسانه هاي جهاني به اين خبر، تصريح كرد: بی بی سی انگلیس که مدعی حضور در همه جاست و حتی برای حیوانات کشته شده تحلیل می گذارد و از حقوقشان میگوید کاملا به پرداختن کشتار مردم کشمیر بی رغبت است.
 
وي با بيان اينكه آمریکا و بقیه مدعیان حقوق بشر نسبت به كشتار مسلمانان بي گناه كشمير واكنشي نشان نمي دهد، گفت: خصلت تمدن نظام سرمایه داری این است که  جایی که منفعت نیست و لو هزاران جنایت رخ دهد می توان چشم ها را بست.
 
ملاشاهي با بيان اينكه رویکرد انگلیسی درباره موضوع کمشیر بسیار هوایداست، اذعان كرد:  به عنوان مثال بلافاصله با شروع این کشتار خبری در فضای مجازی پیچید با این عنوان «کشتار مردم تشیع کشمیر» وقتی این خبربررسی شد معلوم شد هدف از نشر آن جدا کردن حمایت اهل سنت از کشمیر است.
 
وي ادامه داد: حقیقت  آن است که عمده مردم کشمیر اهل سنت هستند و بی تردید دشمن چشم طمعی دیده است که اینگونه می خواهد حمایت مسلمانان را از بخشی از جامعه اسلامی، جداکند و اتحاد ما را شقه شقه کند.
 
اين كارشناس رسانه و تحليلگر مسائل بين الملل گفت: استفاده دشمن از ابزار تفرقه بين مذاهب، یعنی مسلمان امروزی باید بسیار هوشیار باشد و با تیزبینی چشم طمع انگلیسی را در جامعه اسلامی کور کنند.
 
وي اظهار كرد: کشمیر، فلسطین، بحرین، یمن و سوریه متعلق به جهان اسلام است و نباید گذاشت دشمن از تیررس اشداء علی الکفار بودن ما بگریزد و جایی در بین ما پیدا کند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب: 434326
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *