۰
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش خبر داد؛

دستگيري سارقان منازل خاش 2 هفته پس از سرقت

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش از دستگیری 3 سارق با 12 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
دستگيري سارقان منازل خاش 2 هفته پس از سرقت
سرهنگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: در راستای ارتقای احساس امنیت شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت و در پي چندفقره سرقت منازل در 2 هفته اخير در شهرستان خاش شبكه منابع فعال و كليه عوامل بسيج شدند.
 
وي گفت: با تلاش شبانه روزي ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش در نهايت طي عملياتي پيچيده 3 نفر از سارقان دستگير شدند.
 
سرهنگ اربابي بابیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به 12 فقره سرقت اعتراف کردند، تصريح كرد: سرقت از اماكن عمومي، موتورسیکلت، داخل خودرو، منزل و مغازه ازجمله جرائم سارقان دستگیرشده است.
 
وي با بيان اينكه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، اذعان كرد: پنج عدد ساعت مچي، سه عدد گوشي تلفن همراه، يك دستگاه خودرو سواري، وسايل جهت بازكردن درب منازل، يك قبضه اسلحه شكاري و يك دستگاه موتور سيكلت از سارقان كشف و ضبط شد.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش خاطرنشان كرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
وي با تقدير از همکاری مردم با پلیس، اظهار كرد: دستگيري مخلان امنيت و آسايش مردم در شهرستان خاش نتیجه تعامل و همکاری خوب شهروندان با پلیس است.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب: 434327
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *