۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

ولنگاری فرهنگی موجب تضعیف نظام مقدس جمهوري اسلامي می‌شود/ دريافت كنندگان فيش هاي كثيف بايد به اشد مجازات برسند و برای همیشه از پست‌های دولتی محروم شوند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: ولنگاری فرهنگی موجب تضعیف نظام مقدس جمهوري اسلامي می‌شود و بايد مسئولان وزارت ارشاد و ساير دستگاه هاي متولي جلوي اين ولنگاري را بگيرند.
ولنگاری فرهنگی موجب تضعیف نظام مقدس جمهوري اسلامي می‌شود/ دريافت كنندگان فيش هاي كثيف بايد به اشد مجازات برسند و برای همیشه از پست‌های دولتی محروم شوند
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: خداوند در قران وعده داده است كه راستگويان به بهشت خواهند رفت و پروردگار عال بندگاني كه زبان به دروغ بازكنند را دوست ندارد زيرا كه دروغ ريشه همه ي گناهان است.
 
وي با اشاره جنايات آل سعود در منطقه، تصريح كرد: آمريكا و اروپا هم اكنون دچار جنگ و درگيري هستند و توطئه ها و نيرنگ هاي آنان به خودشان بازگشته و دامنشان را گرفته و برای جلوگیری و نابودی انقلاب های اسلامی شبکه‌های تروریستی و تكفيري ایجاد کرده‌اند و اکنون اين شبکه ها به جان خودشان افتاده‌اند.
 
حجت الاسلام ميري همچنين با اشاره به شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: اين امام همام با برپايي نهضت عظيم علمي و انقلابي در هر زماني به طاغوت زدايي پرداخته و هرگز تسليم طاغوتيان نشده و هميشه با آنها جنگ كرده است.
 
وي اذعان كرد: طاغوت زدايي و نشان دادن چهره اسلام ناب محمدي دو مسئله مهم زندگي امام جعفر صادق (ع) بود كه همواره براي تقويت اين دومهم تلاش ميكرد.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به سالروز به دار آويخته شدن شيخ فضل الله نوري در تهران، گفت: اختلاف علما و روحانيون و نيز عدم بصيرت مردم سبب شده بود تا استعمارگران ز اين فرصت استفاده كنند و عالم فرهيخته اي همچون فضل الله نوري را به دار آويزان كنند.
 
وي گفت: آل سعود آيت الله نمر را به شهادت رسانيد و نيز شيخ زكزاكي را مجروح كرده و شيخ سلمان را زنداني و حال نيز شيخ عيسي قاسم را سلب تابعيت كرده است و از اين اقدامات شوم نشان داده مي شود كه استكبار جهاني به دنبال عزل علماي بيدار جامعه و نيز حذف و تخريب مقاومت اسلامي است و از گسترش اسلام در جهان هراس دارد.
 
وي خاطرنشان كرد: آل سعود و استكبار جهاني همواره بايد بدانند اينگونه اقدامات ضدانساني و تكفيري نه تنها مقاومت اسلامي را كند نميكند بلكه پايه و اساس اين مقاومت را تقويت كرده و چهره پليد و زشت استكبار جهاني را بهتر و نمايان تر به جهانيان نشان مي دهد.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به فرارسيدن روز حقوق بشراسلامي، گفت: حقوق بشر در حال حاضر به يك شعار و وعده توخالي و پوچ تبديل شده و در اقدامات تروريستي و تكفيري منطقه موضع گيري نميكند و هرجا كه به نفعش باشد راه سكوت را در پيش ميگيرد.
 
وي اذعان كرد: حقوق بشر در دست آمريكا و كشورهاي قدرتمند دنيا است و اين منبع كه بايد از حق مردم مظلوم و بي گناه دفاع كند متاسفانه كاملا برعكس عمل ميكند و از خود هيچگونه واكنشي براي دفاع از مردمان بي دفاع انجام نميدهد.
 
خطيب جمعه شهرستان خاش با بيان اينكه در جنايات بحرين به خوبي عدم واكنش حقوق بشر را مشاهده كرديم، اظهار كرد: مردم بايد براي دفاع از حقوق مظلومان قيام كنند و براي مردم مظلوم و بي دفاع بحرين نيز قيام كنند تا از شر سردمداران و حاكمان سعودي و آمريكايي نجات يابند و چرا حاكمان حقوق بشر سرشان را مثل كبك زير برف كرده اند و هرگز به فكر مردم نيستند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 434342
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *