۰
ايثار و ازخودگذشتگي فراموش نشدني است؛

دستگیری مهربانانه معلمان استان فارس از همكار فداكارشان/ اهداي يك باب منزل مسكوني به خانواده معلم فداكار خاشي + تصاوير

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: یک باب منزل مسکونی به پاس فداكاري ها و از خودگذشتگي هاي حميدرضا گنگوزهي از طرف فرهنگيان استان فارس به خانواده اين معلم فداکار خاشی اهدا شد.
دستگیری مهربانانه معلمان استان فارس از همكار فداكارشان/ اهداي يك باب منزل مسكوني به خانواده معلم فداكار خاشي + تصاوير
حمیدرضا شعبانی در حاشيه امضاء سند منزل در دفتر خانه اسناد رسمي شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: از طريق رسانه ها از ايثارگري اين همكارمان در يك نقطه دور افتاده از استان سيستان و بلوچستان اطلاع كسب كرديم و تصميم گرفتيم از اين ايثارگري به شكلي قدرداني كنيم.
 
وي تصريح كرد: تعدادي از معلمين شيرازي با همياري و هزينه شخصي قصد خريد منزلي جهت همسر و فرزندان اين معلم فداكار را داشتند كه پس از خريداري، اين منزل تحويل خانواده معلم فداكار حميدرضا گنگوزهي شد.
 
شعباني اظهار كرد: به پاس ايثار و از خودگذشتگي حميدرضا گنگوزهي معلمي كه خودش را ميان ديوار و دانش آموزان حائل كرد تا با اقدامي شجاعانه و ايثارگرانه حق زندگي را از اين دانش آموزان گرفته نشود، فرهنگيان اسان فارس يك باب منزل مسكوني به مساحت 350 متر مربع و به ارزش یک میلیارد ریال به همسر و فرزندانش اهداء كردند.
 
به گزارش خبرنگار  تفتان ما؛ "حمیدرضا گنگو زهی"، معلم فداکار سیستان و بلوچستانی 15 فروردین سال جاری با نجات جان دانش‌آموزان خود از زیر آوار، به بهای بذل جان خویش، درس ایثار و فداکاری فرهنگیان را به نمایش گذاشت.
 
این معلم ایثارگر هنگام وزش گردباد متوجه شد که دیوار مجاور مدرسه که سه دانش آموز در جوار آن قرار گرفته اند به دلیل بارش روزهای گذشته در حال فروریختن است، که سریعا اقدام به نجات دانش آموزان کرده و بعد از نجات آنان، خود گرفتار آوار شد و جان و به جان آفرین تسلیم کرد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 434346
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *