۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش:

مقابله با تروریست‌هاي تكفيري زمینه ساز تامین امنیت در جامعه است/استكبار جهاني قصد لاپوشاني كردن مبارزه با گروهک هاي "جهاد و توحید" را دارد

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: مقابله با تروریست‌هاي تكفيري زمینه ساز تامین امنیت در جامعه است و اعدام اين تروریست های تکفیری اقدام قابل تقدير و شايسته بود.
مقابله با تروریست‌هاي تكفيري زمینه ساز تامین امنیت در جامعه است/استكبار جهاني قصد لاپوشاني كردن مبارزه با گروهک هاي "جهاد و توحید" را دارد
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما ضمن تشكر از دستگاه قضايي در خصوص اعدام گروهک جهادی و توحیدی، اظهار كرد: اعدام های اخیر در کشورمان کشورهای که با هدف مقابله با تروریست‌ها صورت گرفته حرکتی خوب برای خنثی کردن تهدیدهای عوامل خرابکار بوده و ضربات سختی به پیکر منافقان و جریانهای ترور وارد کرد.
 
وي با بیان اینکه مردم سخت ترین خسارتها را از جانب تروریست‌ها دیده اند، گفت: مقابله با تروریست‌ها خواسته اصلی مردم بوده که زمینه ساز و تامین کننده امنیت در جامعه است.
 
مولوی شهنوازی خاطرنشان كرد: گروه هاي تكفيري و معاند همواره به دنبال نابودي علماي اسلام بودند و آنها به اسم اسلام به دنبال اهداف پليد و شوم خود هستند.
 
وي با محكوم كردن اقدامات گروهك هاي تروريستي جهاد و توحيد، بيان كرد: افرادي كه دست به ترور برادران خود ميزنند از دين مبين اسلام خارج هستند و مرتكب گناه كبيره شده اند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: هر گونه تندروی و خشونت در اسلام محکوم بوده لذا مسلمانان باید با پیروی از آئین پاک اسلامی راه اعتدال و گفتمان را در پیش بگیرند و مطالبات خود را از راههای قانونی پیگیری کنند.
 
وي با بيان اينكه هدف گروهك هاي تروريستي تضعيف وحدت بين شيعه و سني است، اذعان كرد: گروهك هاي تروريستي برايشان بين اهل تشيع و تسنن فرقي نيست و حتي علماي اهل سنت را نيز ترور كرده اند.
 
مولوی شهنوازی با بيان اينكه اعدام تروريست ها خوشحالي مردم را در پي داشت، اظهار كرد: تروريست ها دستگاه قضايي با اقدام به موقع و بجا توانست از ترويج تفكر گروهك هاي تروريستي در منطقه جلوگيري كند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب: 434369
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *