۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

وجود امام رضا(ع) براي تمام مردم ايران بركت بزرگي است/ مقاومت و ايستادگي؛ تنها راه مقابله با استکبار جهاني است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: وجود امام رضا(ع) براي تمام مردم ايران بركت بزرگي است و اين امام بزرگوار در دل تمامي مردم سيستان و بلوچستان جاي دارد.
وجود امام رضا(ع) براي تمام مردم ايران بركت بزرگي است/ مقاومت و ايستادگي؛ تنها راه مقابله با استکبار جهاني است
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسین میری در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: چهره های شاخص در امت اسلام بهترین رهبر و راهنما محسوب می شوند لذا تکریم بزرگان دین ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و پیروی از سیرت و راه و روش آنها انسان را از تاریکی ها نجات می دهد.
وي افزود: تقوای الهی موجب آرامش روح و جسم انسان مؤمن می‌شود، راه نجات انسان در این دنیا، راه برون‌رفت انسان از گرفتاری‌های دنیا و آخرت و راه سعادت و عزت انسان تقوای الهی است.
 
حجت الاسلام میری تصريح كرد: هفته کرامت و ایام ولادت حضرت امام رضا(ع) فرصتی مهم برای معرفی ظرفیت‌های ائمه اطهار و الفت بخشیدن دلها با نور معنویت و اخلاص در دین است.
 
امام جمعه شهرستان خاش از میزبانی مردم منطقه از خادمان حرم رضوی قدردانی کرد و گفت خادمان حرم امام رضا(ع) عطر و بوی رحمت را منتشر می کنند.
 
وي با اشاره به اینکه آمریکا و هم پیمانان آنها راه شیطانی دارند، اذعان كرد: باید از آنها دوری کرد زیرا معتقد هستیم آمریکا به هیچ وجه ممکن قابل اعتماد نبوده و نیست و به دنبال روزنه هایی هست که به ما و کشورمان آسیب بزند.
 
حجت الاسلام میری با اشاره به کودتای 28 مرداد، بيان كرد: هیچ تاریخ‌نویسی نمی‌تواند در مورد این واقعه تردید داشته باشد، آمریکایی‌ها در این مورد تاکنون ماهیت خود را تغییر نداده‌اند و این کودتا مهر باطلی بود بر ادعاهای بشر دوستی و دموکراسی آمریکا که در سطح جهان می داد.
 
وي گفت: رژیم آمريكا برای نابود کردن نظام های مردمی در جهان از این روش‌ها استفاده می‌کنند و در کنار آن روش‌های نرم را در پیش گرفته‌اند و تا زمانی که این کشور برنامه‌های خود را در این روال ادامه دهد شعار ما بر ضد آن ادامه‌دار خواهد بود.
 
امام جمعه شهرستان خاش با بيان اينكه باید بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی از اسراف دوری کنیم، اذعان كرد: نباید اجازه تسلط بیگانگان را داد، اقتصاد همچون شاهرگ است، ملت مسلمان نباید فقیر و نیازمند باشد.
 
وي با اشاره به نقش موثر موفق سربازان گمنام امام زمان(عج)، خاطرنشان كرد: سربازان گمنام امام زمان(عج)، ایران یکی از پر نفوذترین‌های جهان است.
 
حجت الاسلام میری با گرامی داشت مناسبتهای هفته ضرورت تجلیل از آزادگان و ایثارگران را متذکر شد و اظهار كرد: باید زمینه ای فراهم شود که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 434378
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *