امروز: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

اوقات شرعی

سرویس : خاش
زمان : ۱۳۹۵/۵/۲۶ - ۱۰:۰۸
شناسه خبر: ۴۳۴۴۰۵
 
فیلم/ انتقاد مهران مدیری از درس‌های به‌ درد نخور!/ در مدرسه چه چیزی یاد گرفتید؟
پس از انتقادات جدی حجت‌الاسلام قرائتی و رسانه‌ها نسبت به وضعیت نظام آموزشی کشور، مهران مدیری هم در برنامه دورهمی از تدریس درس‌هایی که به هیچ دردی نمی‌خورد، انتقاد کرد!
ارسال به شبکه های اجتماعی
                         
ارسال نظر
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۲۰:۲۰
هر كس كشور و امنيتش را دوست دارد سر صندوق راي حاضر شود
مجموعه عکس نوشته های «هر كس كشور و امنيتش را دوست دارد سر صندوق راي حاضر شود» كه برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با كارگران است، را در در پایگاه خبری تحليلي تفتان ما مشاهده كنيد.
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۱۴:۵۸
تروريست ها با به شهادت رساندن مرزبانان ايراني، به دنبال بدنام كردن استان سيستان و بلوچستان بودند/ تروريست ها دست نشانده مستكبران و فتنه گران هستند
امام جمعه اهل سنت مسجد الخليل خاش گفت: تروريست ها با به شهادت رساندن مرزبانان ايراني، به دنبال بدنام كردن و بدجلوه دادن چهره استان سيستان و بلوچستان در اذهان عمومي مردم ايران بودند و جامعه اهل سنت اقد...
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۱۳:۴۴
شیخ محمد حسین هم شهید شد+عکس
شهید محمد حسین مومنی که همراه تیپ زینبیون عازم سوریه شده بود حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری خون پاکش به زمین ریخت و شد شهید مدافع حرم حضرت زینب(س).
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۱۳:۴۳
فاطمه جان! این آخرین نامه من است
فاطمه جان این نامه اگر به دستت برسد احتمالا آخرین نامه من است. امشب که این نامه را مى‏‌نویسم بناست فردا عازم کرمانشاه یا سنندج شوم و هیچ امیدى به زنده ماندن نیست.
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۱۳:۴۲
معوقات خانواده معظم شهدا هفته آینده واریز می‌شود
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام اینکه معوقات سال 1392 و 1393 خانواده معظم شهدا پرداخت می‌شود گفت: با واریز باقیمانده معوقات خانواده معظم شهدا و ایثارگران طی هفته آینده، پرداخت مطالبات ایثارگ...
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۱۳:۴۰
شهید مدافع حرم «حامد بافنده» به روایت تصویر
حامد بافنده از مجاهدانی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهر حماه سوریه رفت و حین مجاهدت در راه خدا شهید شد.
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۱۳:۳۵
هشدار پلیس به مسافران جاده‌های شمالی
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور، به مسافران نسبت به بارش‌های اخیر هشدار داد.
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۱۳:۳۴
«حیا» را از امام حسین علیه السلام بیاموزیم
«اگر حیاء به شکل تصویری در بیاید می شود حسین.» این کلام کنایه از نهایت حیای امام حسین(ع) دارد. امام حسین علیه السلام در رفتار فردی و اجتماعی، در قبال خدا و بندگان و در برابر خدمت به بندگان حیا داشتند...
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۱۳:۳۲
خبر خوب برای استقلال
هافبک تیم فوتبال استقلال می تواند در بازی های بعدی تیمش حاضر شود.
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۱۳:۳۱
این پارک ملی، جذاب ترین مقصد توریستی دنیاست! +تصاویر
پارک ملی "کاکادو" به وسعت 20 هزار کیومتر مربع در قلمرو شمالی-استرالیا- قرار گرفته و آمیخته ای از مناظر گوناگون،جنگل های گسترده ،دشت های بی درخت،پرتگاه ماسه ای ناهموار و ... است.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۵:۲۶
هجوم ملخ ها به منازل مردم جنوب شرق كشور/ جهاد كشاورزي: شرايط تحت كنترل است
ملخ ها به عنوان یک آفت مخرب نقش بسيار بزرگي در آسیب رساندن به محصولات کشاورزی دارند و شب گذشته میلیونها ملخ در روشنایی معابر و خیابانها به منازل و برخي از مزارع حمله کردند و اين ملخ هاي مزاحم و مهاج...
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۱:۳۳
وقتي كه حسن روحاني آلزايمر مصلحتي مي گيرد!/ تعطيلي ۸۰ درصد بنگاه هاي توليدي و افزايش ۸ ميليوني آمار بيكاري تنها دستاورد دولت يازدهم
رسانه ها همیشه دارای فراز و نشيبهای مختلف و حواشی زیادی هستند كه پايگاه خبري تحليلي تفتان ما در آستانه انتخابات رياست جمهوري از اين پس با دستمایه شوخی و طنز خارج از قالب های خبری و تعاریف رایج ژورنالی...
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۱۲:۰۲
زنگ تبلیغات زودهنگام انتخابات شوراها در شهرستان خاش به صدا درآمد/ احضار ۲ كانديداي شوراي شهر خاش به‌اتهام تبلیغات زودهنگام مجازی
با وجود فاصله 19 روزه مانده تا انتخابات شوراها اما زنگ تبلیغات زودهنگام و غیررسمی در برخی شهرهای استان سيستان و بلوچستان از جمله شهرستان خاش خیلی زود به صدا درآمده است و گروه‌های مختلف سیاسی، تبلیغات ...
۱۳۹۶/۲/۹ - ۱۳:۵۵
نقش مهم شوراها در جهت جلب اعتماد مردم/ شوراها با تفکر صحیح سبب رونق شهرها می شوند
شوراها موظفند در قبال حسن نیت و اعتماد مردم عزیز زمینه ای مناسب جهت همراهی مردم ایجاد کنند و از ایده ها و افکار عمومی به بهترین شکل در راستای تحقق اهداف مردم در جنبه های گوناگون بهره جویند.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۹:۳۶
عكس نوشته/ آقايان نامزدهاي انتخابات نبايد براي توسعه اقتصادي نگاهشان به بيرون از مرزها باشد
مجموعه عکس نوشته های «آقايان نامزدهاي انتخابات نبايد براي توسعه اقتصادي نگاهشان به بيرون از مرزها باشد» كه برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان نظام است، را در در پایگاه خبری ...
۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۳:۲۷
روز مبعث چه روزی است؟
روز مَبْعَث بر پایهٔ باورهای اسلامی، روزی است که حضرت محمد(ص)، به درجه پیامبری برگزیده شد.
۱۳۹۶/۲/۹ - ۱۲:۳۸
سبك زندگي سالم بر سلامت روان افراد جامعه تاثير بسزايي دارد/ در هفته سلامت در شهرستان خاش چه گذشت؟
مدیر شبکه بهداشت و درمان و موسسه آموزش عالی سلامت شهرستان خاش گفت: سبك زندگي سالم بر سلامت روان افراد جامعه تاثير بسزايي دارد و اين سبک زندگی شرط پیشگیری و درمان بیماری‌های غیرواگیر است.
۱۳۹۶/۲/۵ - ۱۱:۰۶
موقوفاتی که پیامبر اکرم (ص) از خود به جای گذاشت
نخستین وقف در اسلام طبق اسناد تاریخی توسط پیامبر اکرم (ص) تحقق یافت؛ آن حضرت در سال سوم هجرت، یعنی پس از جنگ اُحد هفت بوستان و مزرعه آباد را به نام «بستان السبعه» که به ایشان هدیه شده بود، وقف کردند....
۱۳۹۶/۲/۵ - ۱۱:۰۲
اما و اگرهای هاشمی برای ماندن در کابینه دوازدهم
وزیر بهداشت در حالی تصمیم‌گیری درباره ماندن در پست وزارت در دولت دوازدهم را به بعد از اعلام نتایج انتخابات موکول کرد که پارسال در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفته بود حتی در صورتی که روحانی رئیس‌جمهور ب...
۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۳:۰۰
آذرنیا:آقایی نیم‌فصل فی‌سبیل‌الله در تراکتورسازی بازی کرد/اگر چک یک‌ونیم میلیاردی پاس شود، او آزاد است!
سرپرست گسترش فولاد گفت: درست است که سعید آقایی رضایتنامه‌اش را از گسترش گرفته، اما باید مشکل چک یک و نیم میلیاردی‌اش را حل کند.