۰
به سبب عدم رعایت موازین بهداشتی؛

پلمپ ۴ واحد متخلف بهداشتي در شهرستان خاش

رییس مرکز بهداشت شهرستان خاش گفت: 4 واحد متخلف بهداشتي در شهرستان خاش به دلیل بی توجهی به تذکرها و اخطارهای کتبی و شفاهی بازرسان بهداشت محیط، عدم رعایت بهداشت فردی و نواقص متعدد بهداشتي پلمپ شد.
پلمپ ۴ واحد متخلف بهداشتي در شهرستان خاش
منصور خاشي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: در اجرای طرح های نظارتی و در راستای طرح تشدید، 3 واحد صنفی و يك واحد نانوايي متخلف بهداشتی به دلیل عدم توجه به تذکرها و اخطارهای کتبی و شفاهی بازرسان بهداشت محیط پلمپ شد.
 
وي افزود: عدم کارت تندرستی متصدی و کارگر، عدم نصب جعبه کمکهای اولیه، نداشتن کپسول آتش نشانی، نپوشیدن روپوش حین کار، عدم نظافت یخچال، نگهداری مواد غذایی در شرایط نامناسب و کالای تاریخ مصرف گذشته از جمله تخلفات اين واحدهاي صنفي بود.
 
خاشي با بيان اينكه پرونده این واحدهاي صنفی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد،گفت: پلمپ این واحدها براساس اصلاحیه ماده13قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی صورت گرفته است.
 
وي اذعان كرد: با بازرسی‌های مستمر و سرزده تیم هاي بهداشتي اين مركز با واحدهای صنفی متخلف به شدت برخورد قضایی می‌شود، زیرا سلامت مردم در اولویت است و بحث سلامت شهروندان از اهميت بسيار مهمي برخوردار است.
 
رییس مرکز بهداشت شهرستان خاش با ابراز خرسندی از بالا رفتن آمار واحدهایی که از لیست پلمپ خارج می‌شوند، گفت: امیدواریم صاحبان واحدهای صنفی با رعایت قوانین بهداشتی و توجه به آموزش‌های بازرسان ضمن دریافت صلاحیت بهداشتی بتوانند در محیطی سالم به ارائه خدمات بپردازند تا سلامت خود و جامعه را تأمین کنند.
 
وي با اشاره به شكايات مردمي، اظهار كرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراتب را به شبکه بهداشت گزارش، تا توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز جهت رسيدگي در اسرع وقت پیگیری شود.
 

انتهاي پيام/
دوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 434469
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *