۰
رييس اداره تبليغات اسلامي خاش:

پزشکان سفيران سلامت جامعه و امنیـت روحی بیماران هستند

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: پزشکان سفيران سلامت جامعه و امنیـت روحی بیماران هستند و اين قشر سخت كوش و پرتلاش نقش بسيار مهمي در ارتقاي سطح بهداشت و سلامت مردم ايفاء مي كنند.
پزشکان سفيران سلامت جامعه و امنیـت روحی بیماران هستند
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام اكبر نيري در آيين تجليل از پزشكان شهرستان خاش، با تبريك هفته پزشك به تمامي پزشكان، اظهار كرد: اين هفته فرصت بسيار مغتنمي است تا بتوانیم از زحمات تلاشگران عرصه تامین سلامت در جامعه قدرداني کنیم.
 
وي با اشاره به نقش پزشکان و پیراپزشکان در جنگ تحميلي دفاع مقدس، گفت: همراه رزمندگان اسلام گروه های امدادی و پزشكان حضوری فعال داشتند و در هركجا كه به پزشكان نياز بود در كمترين زمان ممكن خود را بر بالين رزمندگان مي رساندند.
 
حجت الاسلام نيري گفت: بسیاری از متخصصان و پزشکان در دوران دفاع مقدس با حضور در گردان های بهداری رزمی همچنین بیمارستان های صحرایی در کوتاه ترین زمان ممکن به مداوای بیماران می پرداختند.
 
وي با اشاره به نقش پزشکان درجامعه، تصريح كرد: پزشکان در خط مقدم حوزه بهداشت و درمان هستند و نقش بسيار مهمي در ارتقاي سطح بهداشت و سلامت مردم جامعه ايفاء مي كنند.
 

 
* امروز پزشکان با حضور در مناطق کمتر برخوردار به یاری نیازمندان می شتابند
بخشدار مركزي شهرستان خاش نيز در ادامه، با بيان اينكه امروز پزشکان با حضور در مناطق کمتر برخوردار به یاری نیازمندان می شتابند،  گفت: خدمات رسانی به بندگان خدا توفیق بسيار بزرگي است که این توفیق نصیب پزشکان كه بعنوان ناجيان ملت هستند، شده است.
 
مجتبي شجاعي تصريح كرد: جايگاه حرفه پزشكي بعنوان امين و محرم بيماران است و در مواقع بروز سختی ها، بیماری ها و بحران ها این پزشکان هستند که عاشقانه وارد عمل می شوند و جان بيماران را نجات مي دهند.
 
وی اظهار كرد: تمامی پزشکان شهرستان خاش نمونه هستند و بايد از آنان به صورت ويژه تشكر و قدرداني شود.
 

 
گفتني است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح از تعدادي پزشكان شهرستان خاش قدردانی شد و نيز آیین تجلیل از پزشکان و برنامه عیادت از بیماران در بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به همت جمعیت هلال احمر برگزار شد.
 

انتهاي پيام/
سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 434481
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *