۰
فرماندار شهرستان خاش:

هفته دولت امسال 80 پروژه با اعتباري بالغ بر 220 ميليارد ريال در شهرستان خاش به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان خاش گفت: در هفته دولت امسال 80 پروژه مختلف عمرانی، خدماتی، کشاورزی، دامی، آموزشی، راه روستایی و غيره در بخش هاي مركزي، نوك آباد و ايرندگان با اعتباري بالغ بر 220 ميليارد ريال به بهره برداری می رسد.
هفته دولت امسال 80 پروژه با اعتباري بالغ بر 220 ميليارد ريال در شهرستان خاش به بهره برداری می رسد
محمداكبر چاكرزهي در خصوص طرح های هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه سربلندی ایران اسلامی وابسته به اثبات کارآمدی نظام اسلامی است، اظهار كرد: هفته دولت فرصتی  مغتنمي است براي پاسداشت خدمات نظام است و مدیران لایق، کاردان، دیندار و امین با مجاهدت مستمر در راستای تحقق آرمان‎های ارزشمند امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند.
 
وی با اشاره به پرورژه های آماده بهره برداری در هفته دولت در شهرستان خاش، افزود:  تعداد 80 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، دامی، آموزشی، راه روستایی و غيره در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد .
 
چاکرزهی با اشاره به طرح هاي قابل افتتاح هفته دولت، تصريح كرد: طرح خدماتی و عمران شهری، 18 مركز جامعه سلامت و خانه بهداشت روستايي، طرح تعويض خطوط تمپ و گوهركوه، طرح آبخيزداري منطقه پتومتي، راه روستايي گزان جلي محمد آباد، مرمت قنوات روستاي ميرآباد و ايرندگان، كلنگ زني و افتتاح پايگاه هاي اورژانس بين راهي ايرندگان، كارواندر، تيغ آب، دشت رباط و شماره 2 شهرستان، روكش آسفالت محور خاش به ايرندگان و محور پليس راه به چاه سالار و دشت آبخوان، افتتاح مدرسه شش كلاسه مسكن مهر بسيجيان، طرح هاي خودكفايي خياطي و دامداري، افتتاح مركز آسيب شناسي و ترك اعتياد و افتتاح سيستم آبياري روستاي چاه شهي و تيغ آب از جمله برخي طرح هاي هفته دولت در شهرستان خاش است.
 
وي برق رساني روستاي سيه تلگاني و چاه ريگك و مسكن مهر بسيجيان، تبديل شبكه سيمي به كابل خود نگهدار و تعديل روشنايي نوك آباد و نيز افتتاح سالن هاي  چندمنظوره ورزشي روستاي اسكل آباد و دانشگاه پيام نور و ميدان واليبال و فوتبال ساحلي از ساير پروژه هاي هفته  دولت دانست.
 
به گفته ی فرماندار خاش با بهره برداری از این طرحها بیش از 20 هزار خانوار شهرستان خاش از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند می شوند و برای اجرای این پروژه ها افزون بر 220 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
 
وی بر پایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، تجلیل از کارکنان نمونه دولت، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهیدان، برگزاری همایش پیاده روی و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های گرامی داشت هفته دولت در شهرستان خاش بر شمرد.
 
چاكرزهي اذعان كرد: شهیدان رجایی و باهنر دو اسوه و یار امام و انقلاب هستند و این دو شهید گرانقدر اخلاص در عمل را سرلوحه کار خود قرار دادند و با همین کار نام خود را در تاریخ ایران اسلامی جاودان کردند.
 
وي‌ با بيان اينكه ساده زیستی، روحیه خستگی‌ناپذیر کار و تلاش، استکبارستیزی و ولایت‌پذیری را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهيدان رجايي و باهنر است، اظهار كرد: شهیدان رجایی و باهنر در برابر جبهه نفاق و استکبار ایستادگی کردند و در این مقطع حساس نیز باید با همان روحیه با شهدا تجدید میثاق کنیم تا انقلاب همچنان مسیر پیشرونده خود را ادامه دهد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 434495
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *