۰
راضی نبودیم روس‌ها محروم شوند، اما هر تخلفی یک جریمه‌ای دارد

رضایی: در ریو نتیجه بهتری نسبت به لندن خواهیم گرفت/نبود دوومیدانی‌کاران روس در نتایج ورزشکاران ما تأثیرگذار است

سرمربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت: در پارالمپیک لندن با 17 ورزشکار شرکت کردیم که 12 مدال به دست آوردیم، اما در این دوره صد درصد رشدی بهتر خواهیم داشت و حتما نتیجه بهتری خواهیم گرفت.
رضایی: در ریو نتیجه بهتری نسبت به لندن خواهیم گرفت/نبود دوومیدانی‌کاران روس در نتایج ورزشکاران ما تأثیرگذار است
به گزارش سرویس ورزشی تفتان ما،بهمن رضایی ، درباره محرومیت کاروان پارالمپیک روسیه از حضور در بازی‌های ریو و تأثیر عدم حضور دو و میدانی‌کاران این کشور در رقابت‌ با ورزشکاران کشورمان، گفت: در 4 ماده پرتاب وزنه کلاس F32، پرتاب وزنه ایستاده کلاس F35، پرتاب وزنه کلاس F57 و دوی 1500 متر مردان کلاس T20، ورزشکاران روس از رقبای بسیار نزدیک ما و جزو سه نفر برتر بودند.
وی ادامه داد: البته ما راضی نبودیم آنها محروم شوند، اما هر تخلفی یک جریمه‌ای دارد و نبود آنها در نتایج ورزشکاران ما تأثیرگذار خواهد بود. تیم دو و میدانی ایران متشکل از 23 مرد و 3 زن در این مسابقات شرکت می‌کنند که اردوهای متعدد و غیرمتمرکزی را در این مدت برگزار کرده‌اند و آخرین اردو که متصل به اعزام است از 4 تا 10 شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین تصریح کرد: اردویی 10 روزه را در جمهوری آذربایجان برگزار کردیم که بازدهی خوبی برای ما داشت و پیشرفت خوبی حاصل شد. مسئولان پارالمپیک آذربایجان نیز همکاری خوبی با ما داشتند، با توجه به اینکه پیش از این ورزشکاران به صورت غیرمتمرکز در سه منطقه تهران، خرم‌آباد و تبریز تمریناتشان را پیگیری می‌کردند، برای رسیدن به هماهنگی بیشتر اردوی آخر به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد. امیدوارم خدا کمک کند و نتیجه خوبی بگیریم.
رضایی ادامه داد: از همکاری مربیان شهرستان‌ها تشکر می‌کنم و همچنین از کمک‌‌های کمیته ملی پارالمپیک که تجهیزات استاندارد خوبی را در اختیار شهرستان‌ها قرار داد و همچنین حقوق و مزایای خوبی برای ورزشکاران و مربیان درنظر گرفت تا با روحیه بیشتری کار را دنبال کنند.
وی خاطرنشان کرد: در پارالمپیک لندن با 17 ورزشکار شرکت کردیم که 12 مدال شامل 5 طلا، 5 نقره و 3 برنز به دست آوردیم، امیدواریم در این دوره که با 26 نفر شرکت می‌کنیم، رشدی بهتری داشته باشیم و حتما نتیجه بهتری خواهیم گرفت. با رکوردهایی که در اردوها، مسابقات قهرمانی کشور و رکوردگیری نهایی تیم ملی به دست‌ آمد، همچنین با توجه به رنکینگ نهایی، به کسب نتایج بهتر در ریو امیدوار شدیم و امیدوارم شرمنده زحمات مسئولان نشویم.
انتهای پیام/فارس
 
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 434497
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *