۰
دو سهمیه صعود خیلی کم است

میثاقیان: بازیکنان لیگ برتری، لیگ یک را جذاب‌تر کرده‌اند/ دیگر قولی مثل برج میلاد نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: با حضور بازیکنان لیگ برتری در لیگ یک، مسابقات این فصل جذاب‌تر و هیجان‌انگیرتر شده است.
میثاقیان: بازیکنان لیگ برتری، لیگ یک را جذاب‌تر کرده‌اند/ دیگر قولی مثل برج میلاد نمی‌دهم
به گزارش سرویس ورزشی تفتان ما،اکبر میثاقیان مربی زحمتکش و پرتلاشی است که بین اهالی فوتبال محبوبیت خاصی دارد. هنوز وعده پرش از برج میلاد در صورت سقوط تیمش در اذهان فوتبالدوستان باقی مانده است. او در این فصل در لیگ دسته اول هدایت تیم بادران تهران را برعهده گرفته است. خبرگزاری فارس، با میثاقیان گفت و گویی به شرح زیر انجام داد:
 روز جمعه با ایرانجوان بوشهر بازی دارید؟
بله امسال لیگ دسته اول سخت‌تر شده است. فقط دو تیم شانس صعود دارند و این مساله باعث سخت‌تر شدن رقابت در لیگ دسته یک می‌شود. حضور بازیکنانی از لیگ برتر در لیگ دسته اول نیز جذابیت مسابقات را افزایش می‌دهد و بازی‌ها هیجان‌انگیزتر دنبال می‌شود. ایرانجوان هم تیمی قدیمی و ریشه‌دار است مثل تیم‌های ابومسلم و برق شیراز و شاهین بوشهر اما ما برای پیروزی به مصاف حریف می‌رویم.
 هفته گذشته هم مقابل خونه به خونه مساوی کردید؟
بله بازی خوبی بود. این مساوی باعث شد که اعتماد به نفس بازیکنان ما بیشتر شود. با اینکه بازی را عقب بودیم توانستیم 10 نفره بازی را به تساوی بکشانیم. سه هفته است که بازیکنان ما به میدان می‌روند و قطعا در بازی‌های بعدی بهتر هم بازی خواهیم کرد. ما تیم با کیفیتی هستیم. 
 یعنی مدعی صعود هستید؟
بله ما واقعا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هستیم. مالکان باشگاه برای این تیم زحمت زیادی کشیده‌اند  و ما هم می‌خواهیم که تیمی موفق باشیم تا بخش خصوصی بیش از گذشته به حضور در فوتبال رغبت نشان بدهد. 
فارس: می‌گویند که شما استاد بالا آوردن تیم‌ها به لیگ برتر هستید؟
از کلمه استاد خوشم نمی‌آید. من مربی هستم که خیلی تلاش می‌کنم و 24 ساعته مراقب تیمم هستم. به جزئیات و کلیات تیم اهمیت می‌دهم. با این حال در این فصل صعود به لیگ برتر خیلی سخت است. امیدوارم بعد از 10 سال که به فوتبال تهران آمده‌ام بتوانم با توکل به خدا و توسل به امام رضا(ع)  یک تیم دیگر را به لیگ برتر بیاورم.
 یعنی معتقدید که دو سهمیه صعود کم است؟
بله اگر دو و نیم سهمیه یا سه سهمیه برای صعود بود رقابت‌ جذاب‌تر می‌شد. زیرا امکان دارد دو تیم از بقیه تیم‌ها جدا شوند و در هفته‌های پایانی دیگر رقابت‌ها از هیجان می‌افتد.در صورتی که اگر سه سهمیه یا دو و نیم سهمیه برای صعود در نظر گرفته می‌شد رقابت‌ها تا روز آخر با هیجان دنبال می‌شد. 
 نظرتان در مورد قضاوت علیرضا فغانی هم در فینال المپیک برزیل چیست؟
کیف کردم. وقتی دیدم که یک تیم ایرانی در فینال المپیک قضاوت می‌کند به داوران فوتبال کشورم بالیدم. داوران خوبی در کشور داریم. هفته گذشته نیز زرگر داور دیدار ما با خونه به خونه بود و عالی قضاوت کرد.
 داوران در سه هفته اول در لیگ دسته یک چطور قضاوت کرد‌ه‌اند؟
قضاوت داوران خیلی خوب بوده. مخصوصا که لیگ برتر تعطیل بوده و همه داوران در لیگ دسته یک قضاوت کردند. هم داوران با تجربه و هم داوران جوان در لیگ دسته یک قضاوت کردند و قضاوت‌ها هم خوب بود.
یکبار گفتید اگر تیمم سقوط کند از برج میلاد پایین می‌پرم اکنون قولی برای صعود بادران داده‌اید؟
نه دیگر قول نداده‌ام. توکلم به خداوند است اما دیگر قولی نمی‌دهم. آن یکبار هم جمله‌ای گفتم و خوشبختانه توانستم به قولم عمل کنم اما فکر می‌کنم بادران یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد. 
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 434498
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *