۰
استاد گروه تغذیه جامعه دانشکده تغذیه علوم پزشکی تهران:

بررسی مراقبت تغذیه‌ای در بیمارستان/ مشکلات تغذیه‌ای گریبانگیر جامعه

استاد گروه تغذیه جامعه دانشکده تغذیه علوم پزشکی تهران با اشاره به برگزاری دومین کنگره بین‌المللی گفت: مراقبت تغذیه‌ای در بیمارستان، تغذیه سلولی مولکولی و مشکلات مربوط به تغذیه در این کنگره مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.
بررسی مراقبت تغذیه‌ای در بیمارستان/ مشکلات تغذیه‌ای گریبانگیر جامعه
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،گیتی ستوده در نشست خبری که در ارتباط با دومین کنگره بین‌المللی و چهاردهمین کنگره تغذیه و رژیم‌شناسی برگزار شد، اظهار داشت: از آنجایی که در کشور مشکلات تغذیه‌ای زیادی وجود دارد، یکی از اهداف برگزاری کنگره نیز بررسی این مشکلات است. 
وی افزود: تلاش می‌کنیم از طریق برگزاری کنگره‌های مربوط به تغذیه، آینده‌ روشنتری را برای این موضوع مهم داشته باشیم، بر همین اساس، شعار چهاردهمین کنگره تغذیه و رژیم درمانی نیز «به سوی آینده روشنتر تغذیه از کلام تا سیاست» است. 
استاد گروه تغذیه جامعه دانشکده تغذیه اظهار داشت: این کنگره 14 تا 17 شهریور با 16 امتیاز بازآموزی برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود. تاکنون نیز 1226 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است که 774 مورد از آنها به صورت پوستر ارائه می‌شود. همچنین یک‌هزار و 912 نفر برای شرکت در کنگره ثبت‌نام کرده‌اند. 
ستوده در پایان گفت: تغذیه و گروه‌های ویژه، مداخلات تغذیه بر مبنای جامعه، تغذیه سلولی و مولکولی، مراقبت تغذیه بیمارستانی و تغذیه و بیماری از جمله محورهای دیگر چهاردهمین کنگره و دومین کنگره بین‌المللی تغذیه است. 
انتهای پیام/فارس
 
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 434509
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *