۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

رضايت مقام معظم رهبري از سپاه پاسداران بزرگترين توفيق و افتخار اين نهاد مردمي است/ دوران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه عظيم تاريخي است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: رضايت مقام معظم رهبري از سپاه پاسداران بزرگترين توفيق و افتخار اين نهاد مردمي است و اين نهاد مردمي در تمامي عرصه ها و ميدان ها به خوبي درخشيده است.
رضايت مقام معظم رهبري از سپاه پاسداران بزرگترين توفيق و افتخار اين نهاد مردمي است/ دوران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه عظيم تاريخي است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازكزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا بمعناي بازداشتن و جلودارنده نفس از بدي ها و زشتي و پليدي است و سلام ميوه و ثمره تقوا است و بايد انسان با تقوا راه سعادت را در پيش گيرد و از پروردگار اطاعت كند.
 
وي تصريح كرد: مسئله مهم سلام و احوال پرسي يكي از معارف عميق اسلام است كه نشر آن بركات بسيار زيادي در زندگي ما دارد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه بدون خانواده آسوده و آرام انسان نميتواند طعم زندگي را بچشد، گفت: زنان وظيفه دارند محيط خانواده را براي همسر و فرزندانشان يك محيط امن و آرامي قرار دهند و  بايد بنيان خانواده را زن حفظ كند و از پاشيدگي و تفرقه در محيط خانواده جدا كند.
 
وي با اشاره به فرارسيدن هفته دفاع مقدس، بيان كرد:‌ كشور ايران امن ترين كشور در منطقه است و اين امنيت به بركت تبعيت از رهبر انقلاب اسلامي و سخنان مقتدرانه ايشان است.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه همه ي مسلمانان جهان به رهبر انقلاب افتخار ميكند، گفت: در دوران هشت سال جنگ تحميلي ملت ايران ثابت كرد با پيروي از ولايت مي تواند در تمامي ميدان هاي نبرد موفق شود.
 
وي خاطرنشان كرد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در برابر ايران اسلامي ناتوان و ضعيف هستند و در دوران جنگ تحميلي رزمندگان براي كشور ايران اسلامي افتخارآفريدند و این فداکاری‌ها باید به نسل جوان انتقال داده شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به آيه 60 سوره انفال، گفت: پروردگار متعال در قرآن مجيد به درستي شیوه و روش مقابله نظامی با دشمنان اسلام را تبیین فرموده و ما باید بدانیم که اقتدار نظامی بخصوص در زمینه دفاعی مهم‌ترین عامل بازدارنده دشمنان برای تعرض به کشورمان است.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به آغاز سال تحصيلي، بيان كرد: سعادت و پيشرفت يك كشور به آموزش و پرورش و تحصيلات بستگي دارد و بايد در اين مسئله مهم تمامي موانع و مشكلات از سرراه برداشته شود تا ايران اسلامي از نظر علمي نيز همواره در منطقه موفقيت هاي چشمگيري داشته باشد.
 
وي با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با فرماندهان سپاه، گفت: مقام معظم رهبري در جمع فرماندهان سپاه به مسئله قدرت نرم ایران متمرکز شدند و به تصحیح برخی نظرات غلط و حرف‌های نادرست در مورد قدرت نرم پرداختند و از سپاه پاسداران اعلام رضايت كردند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه توافق FATF   نوعي تحريم مخفيانه است، اذعان كرد: با اين قراداد بعضي از ارگان ها و اشخاص در ايران تحريم مي شوند و اين آسيب بزرگي براي مملكت ايران اسلامي است.
 
وي با اشاره به روز آتش نشاني و ايمني، اظهار كرد: با همکاری مردم و شهرداری نقطه و مکانی در شهر وجود نداشته باشد که در هنگام بروز حوادث امکان خدمات رسانی از طریق ماشین آتش نشانی وجود نداشته باشد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 434837
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *