۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش:

پیاده روی موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی مي شود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: پیاده روی موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی مي شود و پیاده روی براي سلامتي روح و جسم مفيد است.
پیاده روی موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی مي شود
سرهنگ حسن فضلي در حاشيه اين همايش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما پیاده روی را موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی در مردم دانست و اظهار کرد: هدف از این فعالیت های ورزشی به خصوص پیاده رویی ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در خانواده ها و نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی خانودگی است.
 
وي با بيان اینکه توجه بیشتر خانواده ها به امر ورزش و سلامتی همواره مورد تاکید است، تصريح كرد: در قرآن کریم و روایات تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارد و این فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.
 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه در مناسبتهاي مختلف طول سال همايش پياده روي خانوادگي به صورت ويژه برگزار مي شود، اظهار كرد: اين همايش نيز به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده است.
 
به گزارش خبرنگار حوزه ورزشي تفتان ما، همایش پیاده‌روی خانواده‌های خاشي در حالی برگزار شد که حضور اقشار مختلف مردم، با لباس‌های ورزشی در کنار خانواده‌های خود، همراه با مدیران و روسای برخی از ادارات شهرستان یک همایش به یادماندنی را و پرشور را به وجود آورده بود و در پايان اين مراسم كه در محل كوهستان پارك و جاده سلامت منازل سازماني ارتش خاش برگزار شد؛ به تعدادي از شركت كنندگان جوايزي به قيد قرعه اهداء شد و پس از همايش پياده رويي كليه خانواده ها با صرف صبحانه پذيرايي شدند.
انتهاي پيام/
شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب: 434839
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *