۰
به همت حوزه علميه الزهرا(س) خاش؛

افتتاح نمایشگاه دوران دفاع مقدس در خاش/ انتقال ارزشها و دستاوردهاي دفاع مقدس از وظایف مهم مسئولین است + تصاوير

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: نمایشگاه دوران دفاع مقدس با هدف آشنايي هرچه بيشتر نسل جوان با رشادتهاي رزمندگان 8 سال دفاع مقدس داير شد.
افتتاح نمایشگاه دوران دفاع مقدس در خاش/ انتقال ارزشها و دستاوردهاي دفاع مقدس از وظایف مهم مسئولین است + تصاوير
سرهنگ پاسدار حسن فضلي در حاشيه افتتاح و بازديد از نمايشگاه تخصصي دفاع مقدس در شهرستان خاش كه به همت حوزه علميه الزهرا(س) برپا شده، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با تبريك هفته دفاع مقدس،  از رشادتها و دلاور ي ها در راستاي 8 سال دفاع مقدس سخن به ميان آورد و بعنوان برگ زريني از انقلاب اسلامي ياد كرد و اظهار كرد: هميشه دفاع و جهاد در راه خدا و دفاع از ارزشهاي اسلامي در نظام اسلامي بوده است و دشمن هميشه مي خواهد اين ارزش ها را از بين ببرد و نابود كنند.
 
وي با بيان اينكه ما بايد ارزشهاي دفاع مقدس و 8 سال جنگ تحميلي را به آيندگان منتقل كنيم، گفت: جنگ به ظاهر تمام شده است اما ارزشهاي دفاع مقدس تمام نشده است.
 
سرهنگ پاسدار فضلي خاطرنشان كرد: هنوز قسمت هاي مختلفي از دفاع مقدس براي جوانان ناشناخته هست و ما در همين راستا بازديد ازمناطق جنگي را در اولويت كاري خويش قرار داده ايم.
 
اين رزمنده 8 سال جنگ تحميلي، اذعان كرد: در این نمایشگاه 200 قطعه عکس از آثار و دستاوردهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حضور آنها در صحنه های نبرد در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است تا مردم با دیدن این آثار با گوشه ای از فعالیت های رزمندگان انقلاب آشنا شوند.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش هدف از برپايي اين نمايشگاه را آشنايي هرچه بيشتر نسل جوان با رشادتهاي رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و يادآوري اين دلاوري ها براي نيروهاي مسلح و مردم شهرستان دانست و اظهار كرد: اين نمايشگاه به همت طلاب حوزه علميه الزهرا(س) برپا شده و به مدت يك هفته در مصلي نمازجمعه شهرستان خاش جهت بازديد عموم داير است.
 

.

.

.

انتهاي پيام/
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 434841
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *