۰
طي بيانيه هاي جداگانه؛

سران طوايف و ادارات شهرستان خاش هفته دفاع مقدس را تبريك گفتند

سران طوايف و ادارات شهرستان خاش طي بيانه هاي جداگانه هفته دفاع مقدس را به تمامي آحاد جامعه تبريك گفتند.
سران طوايف و ادارات شهرستان خاش هفته دفاع مقدس را تبريك گفتند
به گزارش تفتان ما، به منابست هفته دفاع مقدس سران طوايف و ادارات شهرستان خاش  بیانیه هاي منتشرکردند که متن اين بیانیه ها به شرح ذیل است.
در متن بيانيه تبريك نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي آمده است؛
فرارسیدن 31 شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت و جانفشانی جاودانه مردم شریف ایران به ویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران ارجمند در دفاع از مرزها و کیان کشور است را گرامی می داریم.
هشت سال دوران دفاع مقدس، نماد غرور ملی، همبستگی و اتحاد ملت شریفی است که در راه استقلال، آزادی و ارزشهای اسلامی از جان خود برابر قدرتهای مستکبر گذشتند تا آینده این کشور در امنیت و آرامش تضمین شود.
بی تردید رهبری داهیانه امام راحل در آن مقطع حساس، نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ حیات جمهوری اسلامی به شمار می آید و جوانان کشور با از خودگذشتگی نشان دادند که سرنوشت یک ملت به دست همان ملت نوشته خواهد شد.
اینجانب بار دیگر با گرامیداشت حماسه آفرینی شهدا، ایثارگران، جانبازان عزیز و خانواده های گرامی آنان، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک می گویم و از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامتی برای هموطنان ارجمند مسئلت دارم.
در متن بيانيه سرطايفه مرادزهي نيز آمده است:
هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.(مقام معظم رهبری(حفظه ا...))
هشت سال دفاع مقدس تجلي‌گر صبر، ايمان، عزم و اراده ستودني ملتي بود كه با توكل بر خداوند سبحان و روحيه شهادت‌طلبي تمامي معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامي و استراتژيك را بر هم زد و دشمن غاصب را بر جاي خود نشاند.
هفته دفاع مقدس يادآور خاطرات و جلوه‌هاي غرورآفرين و افتخارآميزي از استقامت و پايداري و بيداري دلير مردان ايران اسلامي است كه در برابر تجاوز آشكار و ناجوانمردانه رژيم بعثي صدام كه از طرف قدرت‌هاي استكباري حمايت مي‌شد، را در برابر چشمان حيرت‌زده جهانيان به نمايش گذاشت.
هشت سال دفاع مقدس تجلي‌گر صبر، ايمان، عزم و اراده ستودني ملتي بود كه با توكل بر خداوند سبحان و روحيه شهادت‌طلبي تمامي معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامي و استراتژيك را بر هم زد و دشمن غاصب را بر جاي خود نشاند.
دوران به يادماندني دفاع مقدس گنجينه‌اي عظيم ساخت تا نگاه تمام آزاديخواهان را به فضايل گران‌بهاي انساني، همچون جوانمردي، پايمردي و فداكاري دليرانه در حفظ اصول و ارزشهاي انساني، اسلامي و خودباوري عزتمند و توكل مدار معطوف ساخته و پويندگان راه حقيقت را بار ديگر از قدرت و تأثير شگرف روح ايمان راسخ و ايثار و شهادت را در رفع تجاوز و تحكيم پايه‌ها و بنيادهاي الهي آگاه سازد.
اینجانب حاج عبدالعزیز مرادزهی سرطایفه مرادزهی به نوبه ی خود واز طرف طایفه بزرگ مرادزهی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را  برای خود و همگان مسألت می کنم.
در متن بيانيه طايفه شهنوازي نيز آمده است:
سى يك شهريورماه ياد اور تجاوز ظالمانه بعثى ها به خاك مقدس كشورمان است و ياداور شجاعت و از خود گذشتگى مردان خدايى بود ارى باز هواى كشورمان بوى خاكريز ودفاع را به خود گرفته حماسه ان مردان بزرگ در تاريخ ماندگار شد ارى انها دردهه اول انقلاب جانشان را فدا نمودند تا اقتدار امروز را ما داشته باشيم هفته دفاع مقدس ياداور  ايثار از خودگذشتگى، شجاعت، متانت مردانى است كه همه شان خدايى شدند ارى انها تاريخ را به غيرت و شجاعت رقم زدند و به دنيا درس دفاع دادندباز بوى معطر شهداءمي اید صداى با تقواء و باايمان چمران ،خرازى،كاوه،همت،باقرى،دقايقى،زين الدين و...... مي آید امروز كشورمان با ياد شهداى دفاع مقدس متبرك و طنين انداز شده بازصداى دعواى بر سر چفيه و سربند ميادهفته دفاع مقدس  برگ زرينى از دلاورى ملت بزرگمان بود و به تمام ابرقدرتهاى كه چشم طمع به خاك مقدس ما را دارند اعلام مى كنيم كه ما همواره سرباز امام وولايت هستيم و سينه هايمان را در مقابل هر متجاوزگر سپر خواهيم نمود وبا شعارتا زنده ايم رزمنده ايم و مطیع امر رهبریم گوش به فرمان و امر رهبر اماده حماسه هستيم و تمام استكبار و اياديشان را درهم خواهيم شكست ما فرزندان ايثارو دفاع هستيم و راهمان  راه شهدايمان است.
در متن بيانيه رياست مركز بهداشت نيز آمده است:
امسال نیز حال و هوای زیبای هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌های غیور مردان ایران اسلامی است حسن مطلع سال تحصیلی جدید شده است.  مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در « سنگر دانشگاه » یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید.
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران و نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
هم مناسبتی این سرآغاز با آغاز سال تحصیلی جدید فال نیک ظهور توکل به خدا، اعتماد به خود، تقویت اراده، سخت کوشی، خلوص نیت و تلاش برای تحقق شعار اندیشمندانه «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مقام معظم رهبری است.
بی‌شک همه دست آوردهای علمی مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری های فرزندان انقلاب اسلامی و خانواده معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان پر افتخار است که امنیت، عزت و آرامش را برای نسل بعد از خود به میراث گذاشته‌اند. اینجانب ضمن گرامیداشت تقارن میمون هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید، یاد همه شهیدان به ویژه شهدای معلم و دانش آموز، دانشجو و استاد را گرامی داشته و توفیق تمامی دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت و رهروان پرتکاپوی عرصه‌ی دانش را در مسیر عزت و خدمت به ایران اسلامی از درگاه پروردگار توانا خواستارم.
اميدوارم در طول سال تحصيلي پيش رو، دانشجويان عزيز با تكيه بر توانمندي ها و استعدادهاي خود، و با استفاده از ظرفيت هاي علمي و پژوهشي موسسه آموزش عالی سلامت شهرستان خاش، همراه با اساتيد، مديران، كارشناسان و كاركنان شبکه بهداشت و درمان در محيطي پر نشاط به فعاليت علمي پرداخته و حضور حقيقي و تأثير گذار خود را در عرصه هاي علمي و فرهنگي جامعه به اثبات برسانند.
اميد است مديران ، اساتيد و کارکنان ارجمند پرتلاش و متعهد ، هم چون گذشته بستر مناسب را براي ارائه خدمات آموزشي و پژوهشي به دانشجويان عزيز فراهم آورند.
همچنين ساير طوايف و دستگاه هاي اجرايي نيز در بيانيه اي مشترك هفته دفاع مقدس را به تمامي ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي تبريك گفتند.
انتهاي پيام/
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 434868
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *