۰
بعنوان تنها نماينده استان؛

تیم فوتبال ساحلي بانوان خاش براي نخستين بار در رقابت هاي قهرمانی کشور حضور مي يابد

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: تیم فوتبال ساحلي بانوان خاش براي نخستين بار بعنوان تنها نماينده استان سيستان و بلوچستان در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می کند.
تیم فوتبال ساحلي بانوان خاش براي نخستين بار در رقابت هاي قهرمانی کشور حضور مي يابد
عبدالغفور قلندرزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: تيم فوتبال ساحلي بانوان بخشداري مركزي خاش براي اولين بار بعنوان نماينده استان در رقابت هاي قهرماني فوتبال ساحلي كشور حاضر مي شوند.
 
وي با بيان اينكه این رقابت‌هاي بزرگ با حضور 10 تيم در 2 گروه و به ميزباني استان هاي هرمزگان و مازندران برگزار خواهد شد، تصريح كرد:  تيم شهرستان خاش در گروه دو و به ميزباني هرمزگان با تيم هاي ميلاد رفسنجان، دانشگاه آزاد شيراز، شهيد نوروزي چلچله و خزر پوشان مازنداران هم گروه است.
 
قلندرزهي با بيان اينكه اين رقابت ها از تاريخ 12 لغايت 16 مهر برگزار خواهد شد، گفت: از هر گروه دو تيم به مرحله بعدي صعود خواهند كرد و اميدواريم با توجه به آمادگي تيم بخشداري مركزي خاش در اين مسابقات، رتبه خوبي را اين تيم كسب كند.
 
وي با تاكيد بر انجام ورزش به خصوص براي بانوان، اظهار كرد: ورزش سبب کاهش ناهنجاری های اجتماعی خواهد شد و در اين راه اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش همه سعي و تلاش خود را در راستاي توسعه و تقويت فرهنگ ورزش در اين منطقه انجام خواهد داد.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 434913
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *