۰
با حضور ۸ تيم؛

تيم ۲۲ بهمن شهرستان خاش قهرمان رقابت هاي فوتسال نونهالان مرحله شهرستاني شد + تصاوير

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش گفت: تيم 22 بهمن شهرستان خاش قهرمان رقابت هاي فوتسال نونهالان مرحله شهرستاني شد و اين مرحله از مسابقات فوتسال نونهالان و روستاییان خاش با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
تيم ۲۲ بهمن شهرستان خاش قهرمان رقابت هاي فوتسال نونهالان مرحله شهرستاني شد + تصاوير
عبدالغفور قلندرزهي در حاشيه برگزاري رقابت هاي فوتسال نونهالان مرحله شهرستاني، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: رقابت هاي فوتسال نونهالان با حضور 8 تیم درسالن ورزشی 22 بهمن برگزار شد؛ که در پایان تیم فوتسال 22 بهمن به مقام اول دست یافت.
 
وي تصريح كرد: همچنين تیم های بخشداری مرکزی و شاهین به ترتیب عناوین دوم و سوم را ازآن خود کردند که با حضور مسئولان به تیم های برتر کاپ و مدال اهدا شد.
 
قلندرزهي گفت: در مراسم اختتامیه این رقابت ها از محمد ریگی به عنوان ایثارگر كه در زمان خدمت مقدس سربازي در جبهه هاي جنگ حق عليه باطل حضور داشتند، تجلیل شد.
 
وي خاطرنشان كرد: همچنين رقابت های لیگ فوتسال روستایی خاش در بخش نوك آباد سالن ورزشي روستاي اسكل آباد و بخش مركزي در روستاي اسماعيل آباد سالن شهيد محمودزهي با شرکت 6 تیم به مدت 11 روز برگزار که در پایان تیم فوتسال تفتان مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های شاهین و عباس آباد در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
 
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش از برگزاري مسابقات فوتسال لیگ برتر استان جام مدافعان حرم به ميزباني اين شهرستان خبر داد و گفت: در اين رقابت ها و در هفته سوم تيم باربري سرحد با تساوي 4 بر يك تيم لوازم خانگي كردي زاهدان را شكست داد و توانست از سد حريفان عبور كند.
 
وي اذعان كرد: هدف از برگزاری این مسابقات وحدت، همدلی، انس و مودت در میان جوانان و در راستای تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط و ترغيب اين قشر از جامعه به انجام دادن ورزش ها، فعاليت هاي مناسب است.
 
وي اظهار کرد: اميدواريم با برگزاری نظیر این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی در بین نوجوانان و جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای نهادینه کردن سه عامل اساسی: تحصیل، تهذیب و ورزش جامعه عمل بپوشانیم.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 434929
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *