۰
در راستاي ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين جوانان؛

صعود کانونهای دانشجویی جمعيت هلال احمر سیستان و بلوچستان به قله ۴۰۵۰ متري تفتان

رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش از صعود کانونهای دانشجویی جمعيت هلال احمر سیستان و بلوچستان به قله 4050 متري تفتان خبر داد.
صعود کانونهای دانشجویی جمعيت هلال احمر سیستان و بلوچستان به قله ۴۰۵۰ متري تفتان
محمدامين حسين زهي در حاشيه صعود گروه کوهنوردی دانشجویان دانشگاه آزاد به قله 4050 متري تفتان، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: يكصد و بيست نفر از اعضاي كانون هاي دانشجويي مراكز امور جوانان جمعيت هلال احمر استان به قله متری تفتان صعود کردند.   وي با بيان اينكه در حاشيه اين صعود ها از راوي جنگ جهت بيان خاطرات براي كوهنوردان استفاده شده است، تصريح كرد: هدف از اجراي اين برنامه ايجاد روحيه نشاط و ترغيب كانون هاي دانشجويي به انجام دادن ورزش ها و فعاليت هاي مناسب است.   حسين زهي با بيان اينكه کوهنوردی از ورزش‌های مهیج در کشور است، اذعان كرد: به دلیل هیجان زیادی که این ورزش دارد و نيز وجود قله تفتان در شهرستان خاش و تاثیر مثبت آن بر سلامتی و تندرستی انسان این ورزش طرفداران زیادی در تمام رده‌های سنی دارد.
  وي اظهار كرد: جمعیت هلال احمر شهرستان خاش با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان و هیات کوهنوردی استان هر سال سعي می کند خدمات مناسبي را به مراجعان و علاقه مندان به کوهنوردی و صعود به قله 4050 متري تفتان ارائه دهد.  
 

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 434930
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *