۰
فرمانده انتظامی شهرستان بندر‌ ماهشهر خبر داد

دستگیری سارقان مسلح آزادراه خلیج فارس/ افزایش 6 درصدی کشفیات سرقت در ماهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری سارقان مسلح آزادراه خلیج فارس خبر داد.
دستگیری سارقان مسلح آزادراه خلیج فارس/ افزایش 6 درصدی کشفیات سرقت در ماهشهر
به گزارش سرویس حوادثتفتان ما،جلیل زبیدی ظهر امروز به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در نشست با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: با وجود نگرانی‌های امنیتی در شهرستان ماهشهر، خوشبختانه با همفکری و تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی و همیاری اصحاب رسانه امنیت روانی خوبی در شهرستان برقرار شده است.
وی افزود: به منظور تببین هرچه بهتر وظایف نیروی انتظامی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم، همکاران ما در اماکن عمومی حضور پیدا کرده و به درخواست‌های عموم مردم رسیدگی خواهند کرد که بتوان امنیت روانی را ارتقا داد.
زبیدی در ادامه با اشاره به مقارن شدن هفته ناجا با آغاز ماه محرم، خاطرنشان کرد: مقارن شدن هفته ناجا با آغاز ماه محرم فرصت مناسبی ایجاد کرده که بتوانیم به نحو مطلوبی از معنویات این ماه بهره ببریم و با انجام اقدامات مناسب، امنیت و آرامش مراسم عزاداری را در مساجد، حسینه‌ها و هیأت‌های مذهبی تأمین کنیم.
وی ادامه داد: جلساتی به این منظور با مسؤولان اداره تبلیغات اسلامی و هیأت‌های مذهبی برگزار شد و تصمیماتی نیز برای تأمین امنیت مراسم عزاداری اتخاذ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه تهدیدات امنیتی در ایام محرم همانند سال‌های گذشته وجود دارد، تصریح کرد: هر ساله دشمن از مراسم و گردهمایی‌های عظیم مردم در ایام محرم بهره برده و سعی در برهم زدن امنیت مردم دارد که ان‌شاءالله با همکاری نیروی انتظامی و مردم در شهرستان و استان با مشکلی رو‌به‌رو نخواهیم شد.
وی در ادامه به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته ناجا در شهرستان اشاره کرد و گفت: نشست با کارکنان دادگستری، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری ملاقات چهره به چهره فرمانده‌هان با مردم، برگزاری اتاق فکر بررسی علل گرایش جامعه به تجهیزات ماهواره و تجلیل از خانواده شهدا و ایثار‌گر و گلباران مزار شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان ماهشهر است.
زبیدی به تشریح دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی در هفته ناجا پرداخت و گفت: برگزاری ایستگاه مشاور خانواده در مصلاهای نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه آسیب اجتماعی، حضور کارشناس پلیس فتا در مدارس، تجلیل از حافظان قرآن و جلسه با مدیران حفاظتی و مراقبتی ازجمله برنامه‌های هفته ناجا نیروی انتظامی در شهرستان است.
وی در ادامه به افزایش کشفیات سرقت در شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال در شهرستان بندر ماهشهر کشفیات سرقت به میزان شش درصد با افزایش رو‌‌به‌رو بوده است و همچنین تصادفات و فوتی امسال نسبت به سال گذشته به میزان هشت تا 10 درصد افزایش داشته است.
زبیدی همچنین از دستگیری سارقان مسلح آزادراه خلیج فارس خبر داد و گفت: سارقان مسلحی که در این آزادراه اقدام به سرقت مسلحانه از خودروهای عبوری می‌کردند دستگیر شدند.
وی یادآور شد: پلیس اطلاعات نیز در دو روز گذشته تعداد زیادی از متهمانی که در سطح شهرستان به ویژه در بندر امام اقدام به تیراندازی و سلب آسایش مردم می‌کردند را دستگیر کرده و تحویل مقامات قضایی داده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: در سایر موارد همچون پلیس آگاهی، مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی صورت گرفته است که ان‌شاءالله شاهد استمرار این فعالیت‌ها در آینده نیز باشیم.
زبیدی در پایان مقابله و کنترل موضوع تیراندازی در مراسم شهرستان و استان را مستلزم حرکت جمعی دانست و گفت: در این زمینه با تعامل مسؤولان و بزرگان طوایف نشست‌هایی برگزار شد و در رابطه با چگونگی کنترل و کاهش این موضوع که موجب نارضایتی مردم شده است همفکری و تدابیری اتخاذ شد.
انتهای پیام/فارس
 
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 434945
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *