۰
امیدوارم در اتریش مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل باشیم

هروی: برای ما فرقی نداشت چه کسی فیکس شود/ روی متر و معیارمان ایستادیم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: برای ما فرقی نداشت چه کسی فیکس تیم ملی باشد و فقط روی متر و معیارهایمان برای انتخاب بازیکن ایستادیم.
هروی: برای ما فرقی نداشت چه کسی فیکس شود/ روی متر و معیارمان ایستادیم
به گزارش سرویس ورزشی تفتان ما،شهرام هروی  ، پس از معرفی اسامی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: خدا را شکر از روز اول روی اولویت‌هایمان برای انتخاب بازیکنان تیم ملی قاطع ایستادیم. ارزیابی دیدارهای تدارکاتی، انتخابی‌ها، قهرمانی کشور، برنامه‌های آمادگی جسمانی و نظر کادر فنی همه ملاک انتخاب نفرات بود و خدا را شکر تمام این متر و معیارها را ملاک قرار دادیم تا سرانجام 5 نفر برتر را انتخاب کردیم. البته برای ما فرقی نداشت که چه کسی به عنوان فیکس تیم ملی انتخاب شود و مهم موفقیت تیم ملی در اتریش است.
وی در ادامه افزود: در بخش انفرادی 5 نفر انتخاب شده‌اند و از بهترین‌های کاراته ایران هستند و شانس کسب مدال دارند. خوشبختانه کومیته تیمی قدرتمندی بسته شده و امیدوارم که در اتریش بتوانیم مدافع عنوان قهرمانی مسابقات جهانی آلمان باشیم.
سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: تمام نفرات حاضر در اردوها از نظر روحی و روانی و آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارند و باید تا آغاز مسابقات جهانی شرایط آنها را حفظ کنیم. مرحله آخر اردوی تیم ملی تا 22 مهرماه پیگیری می‌شود و نفرات تا به اعزام به مسابقات جهانی اتریش حضور خواهند داشت.
هروی در پایان صحبت‌های خود، اظهار داشت: به احتمال فراوان چند روز قبل از آغاز مسابقات جهانی راهی اتریش خواهیم شد و یک مرحله اردو نیز در آنجا برگزار خواهیم کرد. امیدوارم که بتوانیم در مسابقات جهانی اتریش بهترین نتیجه را کسب کنیم.
انتهای پیام/فارس
 
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 434982
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *