۰
رييس جمعيت هلال احمر خاش:

کانون‌های دانشجویی هلال احمر مکمل فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه در دانشگاه‌ها هستنند/ نيروهاي قدرتمند و توانايي در كانون هلال احمر دانشكده صنعت و معدن خاش هستند

رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش گفت: کانون‌های دانشجویی هلال احمر مکمل فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه در محيط دانشگاه‌ها و بازوان توانايي هلال احمر در امر كمك رساني و فعاليتهاي بشردوستانه در جامعه هستند.
کانون‌های دانشجویی هلال احمر مکمل فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه در دانشگاه‌ها هستنند/ نيروهاي قدرتمند و توانايي در كانون هلال احمر دانشكده صنعت و معدن خاش هستند
به گزارش تفتان ما، محمدامين حسين زهي در نشست هم اندیشی اعضای کانون هلال احمر دانشکده صنعت ومعدن، اظهار كرد: كانون هاي هلال احمر دانشجويي درحقيقت باوزان توانمند و قدرتمند هلال احمر در انتقال پيام هاي بشردوستانه در جامعه و به ويژه در دانشگاه ها هستند و بايد اين مهم توسط كانون ها انجام شود.
 
وي بيان كرد: اصول تشكيل شدن سازمان هلال احمر انسانيت است كه در راس اين اصول قرار دارد و شاكله و اساس فعاليت هاي بشردوستانه را تشكيل مي دهد و در كانون هاي هلال احمر بايد اين اصول و اهداف را سرلوحه كاري اعضاي جوانان قرار دهيم.
 
حسين زهي با بيان اينكه نيروهاي قدرتمند و توانايي در كانون هلال احمر دانشكده صنعت و معدن خاش مشغول هستند، تصريح كرد: بايد با برنامه ريزي دقيق و مناسب از اين ظرفيت ها در راستاي رشد و تعالي اهداف و برنامه هاي سازمان استفاده كنيم و تعداد اين اعضاء را بيشتر كنيم.
 
وي با تاكيد بر اينكه كانون هاي دانشجويي مي توانند طرح هاي ابتكاري خود را به هلال احمر تحويل دهند، گفت: كانون هاي هلال احمر در دانشگاه ها و دانشكده ها مي توانند كلاس هاي فرهنگي و بشردوستانه و آموزش هاي كمك هاي اوليه و نجات را تدريس كنند.
 
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش با بيان اينكه كانون هاي هلال احمر بايد به سمت كيفي سازي حركت كنند، خاطرنشان كرد: نبايد برنامه ها و كلاس ها سطحي برگزار شود، بلكه بايد با برنامه ريزي منسجم اين كلاس ها و دوره ها در راستاي تقويت آگاهي اعضاي كانون ها و انجام دقيق آموزش ها برگزار شود.
 
وي با قدردانی از حضور دانشجویان در این نشست به تشریح وظایف، گفت: حضور جوانان دانشجو در کانون های هلال احمر دانشجویی گامی موثر و بزرگ در جهت آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه است.
 
حسين زهي اذعان كرد: نقش بسيار تاثيرگذار دانشجويان در همه عرصه ها و زمينه ها حائز اهميت است و دانشجويان بايد با نگرش به سوي افق هاي وسيع و بلند با تمام توان وقدرت اين سازمان را در دستيابي به اهداف و برنامه هاي عام المنفعه همياري كنند.
 
* كانون هاي هلال احمر دانشگاه ها نقش بسيار مهمي در اقدامات بشردوستانه دارند
مسئول امور فرهنگي دانشكده صنعت و معدن خاش نيز در ادامه با بيان اينكه كانون هاي هلال احمر دانشگاه ها نقش بسيار مهمي در اقدامات بشردوستانه دارند، گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید، اعضا کانون دانشجویی هلال احمر دانشكده صنعت و معدن شهرستان خاش تصمیم به برگزاری جلسه هم اندیشی به جهت برنامه ریزی فعالیت های عام المنفعه و بشر دوستانه در راستای اهداف جمعیت گرفتند.
 
مرتضي تمنداني بيان كرد: آموزش دانشجویان و بهره مندي از استعداد هاي آنان بعنوان قشر جوان و فعال در مسئله امداد رساني و اقدامات بشر دوستانه و عام المنفعه بسيار موثر است.
 
تمندانی برگزاری دوره های آموزشی، تجهیز و فعال كردن کانون هلال احمر این دانشکده را از مهم ترین مطالبات  دانشجویان این دانشکده دانست و اظهار كرد: با همکاری و  تعامل مسئولان هلال احمر شهرستان این امر محقق خواهد شد.
 
گفتني است؛ این نشست که با حضور جمعی از اعضاء فعال و شورای اجرایی کانون هلال احمر دانشكده صنعت و معدن خاش برگزار شد، هر یک از اعضاء پیشنهاد های خود را جهت برگزاری فعالیت های متنوع بیان کردند.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 435029
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *