۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

وزرا بجاي استعفاها و بازي هاي سياسي به فكر حل مشكلات و مطالبات مردم باشند/ آمادگي نيروهاي مسلح ايران حتي اجازه فكر دشمن براي تجاوز به اين كشور را نمي دهد

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: وزرا بجاي استعفاها و بازي ها و جريانات سياسي به فكر حل مشكلات و مطالبات مردم باشند و در راستاي محروميت زدايي برخي از روستاها و شهرها تلاش كنند.
وزرا بجاي استعفاها و بازي هاي سياسي به فكر حل مشكلات و مطالبات مردم باشند/ آمادگي نيروهاي مسلح ايران حتي اجازه فكر دشمن براي تجاوز به اين كشور را نمي دهد
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمد پيري زاده در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، با بيان اينكه خط امام حسين(ع) خط بندگي و عدالت است، اظهار كرد: سوگواري براي سرور و سالارشهيدان امام حسين(ع) در احياء نهضت امام حسين نقش بسزايي داشت.
 
وي با تاكيد بر بجاآوردن نماز اول وقت، تصريح كرد: امام حسين(ع) حتي در صحنه و ميدان جنگ و قيام كربلا نماز اول وقت خود را ترك نكرد و ما هر لحظه مورد حمايت پروردگار هستيم و هيچ كس چيزي از خود ندارد و هرچه هست از پروردگار متعال است.
 
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به روز تاسيس سازمان ملل، گفت: تاسيس اين سازمان جهت حمايت از كشورهاي مظلوم بود اما متاسفانه اكنون در دست چند كشور زورگو است و هيچگونه حمايت و دفاعي از مظلومان و ستمديدگان انجام نمي شود و بايد جامعه جهاني براي اين مشكل چاره انديشي كنند و قوانين آن را اصلاح و ويرايش كنند.
 
وي با اشاره به نشست نخبگان با رهبر فرزانه انقلاب، خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري در اين نشست فرمودند: "جوان  نخبه ما باید انقلابی بوده و مرعوب قدرت‌های جهان نشود و با شتاب در عرصه تولید علم حرکت کند و امروز شاهد هستیم که نخبگان ما شاخص‌های علمی را در بخش‌های مختلف بالا برده‌اند ولی باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد".
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش افزود: بدون شك افزايش جايگاه علمي كشور ايران اسلامي يك ضرورت و لازمه مهم است و نبايد متوقف شود بلكه بايد هر روز پيشرفت كند و به طوري كه نخبگان مايوس و نااميد نشوند و رهبري فرمودند: "لحظه‌ای از دفاع از جامعه علمی و نخبگان کشور کوتاه نمی‌آیم".
 
وي با اشاره به ابلاغ سياست هاي انتخاباتي مقام معظم رهبري، گفت: انتخابات بر پايه اخلاق و دين است و عدالت در اين انتخابات حرف اول را ميزند و بايد نظارات جامعهي بر آن باشد تا مبادا مشكلي ايجاد شود.
 
حجت الاسلام پيري زاده اذعان كرد: رهبر فرزانه انقلاب در اين سياست ها ارتقاي سلامت انتخابات و قانون گرايي را مورد تاكيد فرمودند و بايد در اين راستا تمامي مسئولان و دستاندركاران انتخابات اين سياست ها را سرمشق و الگو قرار دهند تا شاهد انتخاباتي سالم و بدون دغدغه باشيم.
 
وي با بيان اينكه سپاه پاسداران در كنار ساير ارگان هاي عملياتي و نظامي اقدامات بسيار خوبي را براي سازندگي و امنيت كشور انجام مي دهند، تصريح كرد: اين نهاد مردمي و انقلابي در سال 79 به دستور رهبر فرزانه انقلاب كارهاي سازندگي را در كشور آغاز كرد و به روستاها رفتند و به مردم خدمت رساني مي كردند و تا امروز اين كارها ادامه دارد.
 
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به عمليات آزاد سازي موصل، گفت: موضع ايران اسلامي در قضيه آزاد سازي موصل درحقيقت حمايت از دولت قانوني عراق است و داعش در حال سقوط است و آمريكا نيز در آن سو مثل هميشه به دنبال تفرقه و جدايي است و اميدواريم روزي شاهد پيروزي محور مقاومت و حزب الله باشيم.
 
وي با تبريك هفته ملي سلامت زن، اذعان كرد: سلامت جسمي و روحي زنان در اسلام بسيار مورد تاكيد بوده و در قران كريم نيز در اين خصوص آيات بسياري آمده است كه اين سلامت درحقيقت در گرو رعايت حجاب و عفاف است و در پروردگار در قرآن كريم در اين خصوص مي فرمايد:" ای پیامبر! به زنان و دختران خود و به زنان مؤمنان بگو، که پوشش‌های خود را بر خویش فروتر گیرند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند، نزدیک‌تر است."
 
حجت الاسلام پيري زاده با اشاره به فرارسيدن هفته تربيت بدني و ورزش، اظهار كرد: مردم و شهروندان بايد در حفظ و پويايي سلامت خود كوشاباشند و اين مهم تنها با ورزش و تغذيه مناسب امكان پذير است و ورزش سلامتي و شادابي را در كشور ايجاد مي كند و لذا بايد مسئولان ورزش به اين اصول توجه داشته باشند و براي سلامت افراد جامعه تلاش كنند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 435033
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *