۰
براساس سوابق تحصیلی؛

آغاز مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور خاش

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خاش گفت: ثبت نام بدون آزمون و تکمیل ظرفیت و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور مركز خاش آغاز شد.
آغاز مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور خاش
مهرالله ريگي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما از آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور مرکز خاش صرفاً براساس سوابق تحصیلی خبر داد و اظهار كرد: با پيگيري هاي رياست عالي دانشگاه پيام نور و مساعدت وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش كشور فرصتي مجدد براي علاقه مندان به تحصيل در دانشگاه هاي پيام نور فراهم شده است.
 
وي با بيان اينكه زمان ثبت نام از 26 مهرماه لغايت 24 آبان است، تصريح كرد: علاقه مندان مي توانند با مراجعه به سایت TZ.pnu.ac.ir و يا با مراجعه به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در مهلت مقرر و ارائه مدارک لازم اقدام به ثبت‌نام در دوره تكميل ظرفيت رشته هاي پذيرش براساس سوابق تحصيلي كنند.
 
ريگي بيان كرد: در اين مرحله رشته هاي پرمخاطب و طرفداري مانند مديريت دولتي و بازرگاني، مهندسي كامپيوتر، فقه و مباني حقوق اسلامي، علوم و مهندسي محيط زيست، علوم قرآن و حديث، علوم سياسي، علوم تربيتي، زبان و ادبيات فارسي، روانشناسي، حقوق، حسابداري، ترویج و آموزش کشاورزی و ترویج و آموزش کشاورزی ارائه شده که داوطلبان و علاقه‌مندان می‌توانند طبق علاقه خود با کسب حدنصاب‌های لازم در این رشته‌ها ادامه تحصیل دهند و اين ثبت نام به صورت ناحيه اي است و استان سيستان و بلوچستان ناحيه 4 بوده و علاقه مندان مي توانند نسبت به انتخاب رشته های موجود در اين ناحیه اقدام كنند.
 
وي كفت: پذيرش مرحله تكميل ظرفيت اين دانشگاه از نيم سال جاري است و دانشگاه پيام نور خاش نيز آماده استقبال ويژه از دانشجويان جديد است.
  ريگي با بيان اينكه تعداد يك هزار و 900 دانشجو در دانشگاه پيام نور خاش تحصيل مي كنند، خاطرنشان كرد: بستر و فرصتي مناسب جهت رشد دانشجويان اين دانشگاه در عرصه هاي علمي، فرهنگي، ورزشي و آموزشي فراهم شده وآموزش ها براساس نياز جامعه در اين دانشگاه تدريس مي شود تا افراد كارآفرين جذب جامعه شوند.  
وي با اشاره به شرايط ثبت نام تكميل ظرفيت، گفت: هر داوطلب مي تواند صرفاً در يك گروه آزمايشي و كد رشته محل متقاضي شود و و پس از ثبت كد رشته محل ثبت شده به هيچ عنوان امكان تغيير يا تعويض نيست.
 
رييس دانشگاه پيام نور مركز خاش اظهار كرد: علاقه مندان مي توانند جهت ثبت نام حضوري مدارك؛ اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم و جديد و مدرك پيش دانشگاهي با امضا و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش، گواهی اخذ مدرک کاردانی(آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی است)، اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از صفحات آن، اصل کارت ملی و 2 برگ کپی از آن، شش قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری، مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول به آدرس دانشگا ه پيام نور مركز خاش واقع در بلوار پيامبر اعظم(ص) تحويل دهند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 435037
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *