۰
با هوشياري ويژه ماموران نيروي انتظامي؛

باركج قاچاقچيان سوخت بازهم به مقصد نرسيد/ جلوگیری از قاچاق و خروج 60 هزار لیتر نفت سفيد در خاش

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش از كشف و ضبط 60 هزار ليتر نفت سفيد از دو دستگاه كاميون و تريلي كشنده در اين شهرستان خبر داد.
باركج قاچاقچيان سوخت بازهم به مقصد نرسيد/ جلوگیری از قاچاق و خروج 60 هزار لیتر نفت سفيد در خاش
سرهگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستاي اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین مقابله با قاچاق سوخت و در پي تشديد اقدامات انتظامي، ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش در حال گشت زنی در محور خاش – ايرانشهر بودند که به یک دستگاه تريلر كشنده مشكوك شده و فرمان ایست را صادر مي كنند.
 
وی با بيان اينكه پس از توقف تريلي و بازرسی های انجام شده 25هزار ليتر نفت سفيد کشف و ضبط شد، افزود: پس از بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد راننده اين خودرو با جعل مدارك، قصد خروج سوخت هاي قاچاق را از مبادي مرزي استان را داشته كه خوشبختانه با هوشياري ماموران انتظامي دستگير شد.
 
سرهنگ اربابي با بيان اينكه راننده خودرو اظهار بي اطلاعي از اين موضوع كرده است، اذعان كرد: به گفته راننده خودرو؛ جعل مدارك توسط صاحب خودرو انجام شده اما پليس تا روشن شدن پرونده راننده خودرو را دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال كرد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آغاز شد.
 
وي گفت: حضور مستمر و هميشگي ماموران نيروي انتظامي در محورهاي اصلي شهرتسان خاش و همكاري مناسب دستگاه قضايي مسيرهاي موردنظر را به مكاني ناامن براي قاچاقچيان و سوداگران مرگ تبديل كرده و مردم شهرستان خاش نيز در امنيت كامل مشغول كارهاي روزمره خود هستند.
 
* كشف 30 نفر شتر قاچاق در شهرستان خاش
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش همچنين از كشف 30 نفر شتر قاچاق در اين شهرستان خبر داد و بيان كرد: متاسفانه اين روزها قاچاق شتر در استان و شهرستان خاش زياد شده است و ارزش ريالي اين شترهاي قاچاق بيش از يك ميليارد ريال است كه در اين خصوص نيز يك نفر دستگير و پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي ارسال شده است.
 
* كشف 35 هزار ليتر گازوئيل قاچاق در محور خاش به زاهدان
سرهنگ اربابي همچنين از كشف 35 هزار ليتر گازوئيل قاچاق از يك دستگاه تانكر در محور خاش به زاهدان خبر داد و اظهار كرد: شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی با شروع رسیدگی و بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و پس از اخذ دفاعیات متهم اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 398 ميليون ريال جزای نقدی و ضبط سوخت‌های مکشوفه به نفع دولت کرد.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 435039
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *