۰
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شیعه انگلیسی نقش اساسی در قدرت دادن به داعش دارد/ عزت مداری مهم‌ترین پیام عزاداری محرم است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، شیعه انگلیسی نقش اساسی در قدرت دادن به داعش دارد، بیان کرد: شیعه انگلیسی با فعالیت در 18 شبکه ماهواره‌ای و با هزینه سالانه میلیون‌ها دلار در تلاش برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنتی و انحراف در دین و ترویج بدعت در عزاداری است.
شیعه انگلیسی نقش اساسی در قدرت دادن به داعش دارد/ عزت مداری مهم‌ترین پیام عزاداری محرم است
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اربعین "شهید گل‌محمد غلامی" ششمین شهید مدافع حرم استان از تیپ فاطمیون که روز گذشته(پنج شنبه)در مسجد سیدالشهداء شهر سگزآباد برگزار شد، اظهار کرد: توحید یکی از پیام‌های عاشورا است چراکه خداوند متعال محور حرکت امام حسین(ع) از ابتدا تا انتها بود. 
وی افزود: هر جا که خدا هست، انسان نیز باقی می‌ماند در غیر اینصورت مضمحل می‌شود، تاریخ هم نشان داده که هر جا نصرت و یاری خدا بوده، پیروزی نیز تحقق یافته است حوادث امروز جامعه نیز مؤید این امر می‌باشد. 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: علی‌رغم شکست ظاهری، پیروزی واقعی مختص کسانی است که از اخلاص بالایی برخوردارند و به عبارتی خدایی‌ترند که در این صورت برای همیشه در صحنه تاریخ، جاودان باقی خواهند ماند.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از پیام‌های مهم عاشورا این است که انسانِ خدایی که اعمالش رنگ و بوی الهی به خود بگیرد برای همیشه باقی می‌ماند و فراموش نمی‌شود بلکه برای همیشه از او به نیکی یاد می‌شود. 
حسینی در ادامه بیان کرد: پیام مهم دیگر عاشورا، عزت مداری و زیر بار ذلت نرفتن است و مقام رهبری نیز در سخنرانی خود همواره بر این مسئله تاکید دارند. 
وی اضافه کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب، متحمل صدمات زیادی شدیم فقط به این دلیل که می‌خواستیم روی پای خود بایستیم و همچون شاه از آمریکا تبعیت نکنیم، در واقع امام حسین(ع) به ما آموخت که زیر بار ذلت نرویم.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: خداوند محبت امام حسین را چنان در دل شیعیان قرار داده که پس از گذشت 1400 سال مردم همچنان شیفته آن امام بزرگوار هستند و هر ساله در سوگ شهادتش عزاداری می‌کنند. 
وی ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس در طول جنگ تحمیلی با استقامت و فداکاری در مقابل دشمنان ایستادند و حتی از خون خود گذشتند تا امروز کشور ما صاحب عزت ابدی شده به طوریکه با وجود ناامنی موجود در منطقه، در امنیت باشد.
حسینی خاطرنشان کرد: ملتی که از مرگ نترسید، هرگز اسیر نمی‌شود اما ملتی که از مرگ بترسد، ذلیل و حقیر می‌شود، همچون کشورهایی که در مقابل آمریکا و اروپا ذلیلانه برخورد می‌کنند و قدرت ایستادگی و مقابله ندارند. 
وی در ادامه گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بود تا 25 سال آینده هیچ اثری از اسرائیل باقی نمی‌ماند آمریکاییان احساس خطر کردند لذا در صدد هستند تا کشورهای بزرگ اسلامی اطراف اسرائیل نظیر سوریه، عراق، ایران و ترکیه را تجزیه کنند تا اسرائیل به آسودگی حکومت کند. 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نکته مهم دیگری که آمریکا از آن جهت احساس خطر می‌کند این است که با اتحاد و همبستگی کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان و حزب الله و فلسطینیان، اسرائیل نابود شدنی است. 
وی در پایان با بیان اینکه، شیعه انگلیسی نقش اساسی در قدرت دادن به داعش دارد، بیان کرد: شیعه انگلیسی با فعالیت در 18 شبکه ماهواره‌ای و با هزینه سالانه میلیون‌ها دلار در تلاش برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنتی و انحراف در دین و ترویج بدعت در عزاداری هستند و شیعه انگلیسی با تلفیق وهابیت آمریکایی بنا دارند تا اسلام ناب محمدی را از بین ببرند. 
انتهای پیام/صبح قزوین
پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 435062
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *