۰
فرمانده مرزبانی کشور:

کشوری که تفکر ولایی دارد آسیب‎پذیر نیست/ خدمت به مناطق محروم روحیه جهادی و استکبارستیزی را تقویت می‎کند

فرمانده مرزبانی کشور گفت: خدمت قوای مسلح به مناطق محروم روحیه جهادی، ولایی و استکبارستیزی را در انسان تقویت می‎کند و کشوری که چنین تفکر ارزشی دارد هیچ وقت آسیب پذیر نیست.
کشوری که تفکر ولایی دارد آسیب‎پذیر نیست/ خدمت به مناطق محروم روحیه جهادی و استکبارستیزی را تقویت می‎کند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در گفتگو با خبرنگار جام روز با اشاره به بازدید از مرزهای مشترک ایران و افغانستان در شرق کشور و سفر به بخش سمیع آباد تربت جام بیان داشت: فعالیت های بهداشتی درمانی ارتش در قالب بیمارستان صحرایی خدمت کوچکی به محرومین است.
وی افزود: کشوری که تفکر ولایی دارد آسیب پذیر نیست قبل از انقلاب تفکر خدمت و مردم یاری وجود نداشته است خدمات و فعالیت های مردم یاری ارتش در راستای اهداف اصلی انقلاب و بر گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است که بدست معمار کبیر انقلاب بنا شده است.
رضایی تصریح کرد: ما همه ما مدیون امام (ره) و شهیدان انقلاب هستیم که ثمره تفکر آن عزیز سفر کرده و همچنین رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا تاکید براتحاد، انسجام، وحدت برادران شیعه و اهل سنت و قوای مسلح خدمت گزار و مردم محور است.
فرمانده مرزبانی کشور خاطرنشان کرد: خدمت قوای مسلح به مناطق محروم و بویژه مرزبانان روحیه جهادی، ولایی و استکبارستیزی را در انسان تقویت می کند و کشوری که چنین تفکر ارزشی دارد هیچ وقت آسیب پذیر نیست.
انتهای پیام راه دانا 
پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 435071
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *