۰
امام جمعه شهرستان خاش:

دانش آموزان بسيجي افسران جبهه مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند/ " قرآن " روشنگر و چراغ راه زندگي نسل جوان جامعه است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: دانش آموزان بسيجي افسران جبهه مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند و بايد خود را به بهترين تجهيزات مجهز كنند و بسيج دانش آموزي بهترین قالب برای تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان و فرصت مغتنمي جهت ایفای نقش در میدان معنویت و دشمن شناسی است.
دانش آموزان بسيجي افسران جبهه مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند/ " قرآن " روشنگر و چراغ راه زندگي نسل جوان جامعه است
حجت الاسلام محمدحسين ميري در حاشيه برگزاري محفل انس با قرآن در جوار شهداي گمنام شهرستان خاش به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه هدف از تشكيل اين محفل نوراني در هفته بسيج دانش آموزي ترويج فرهنگ قرآني در بين دانش آموزان بود، اظهار كرد: بايد زمينه ارتباط بيشتر دانش آموزان با قران مجيد فراهم شود و نسل جوان جامعه بيشتر با قرآن انس بگيرند.
 
وي با بيان اينكه قرآن كريم ارزشمندترين و ارزنده ترين كتاب مسلمانان است، تصريح كرد: كانون هاي قراني بايد در راستاي گسترش و ترويج فرهنگ قرآني در بين آحاد مردم و خصوصاً دانش آموزان تلاش كنند و از اين فرصت به نحو مطلوبي بهره بگيرند.
 
حجت الاسلام ميري خاطرنشان كرد: انسان بايد با تلاوت قرآن معبود خود را حس كند و مرحله احساس و مشاهده در اين است كه درون دل و اعماق ضمير خواننده چيزي به جزء علاقه به پررودگار متعال نباشد و افراد تشخيص دهند كه در قلبش با قرات قران چيزي جزء مهرباني و محبت پروردگار نيست.
 
وي با بيان اينكه بسیج دانش‌آموزی بهترین قالب جهت تربيت سياسي، فرهنگي و اجتماعي دانش آموزان و جوانان است، گفت: تربيت اجتماعي محقق نمي شود مگر اينكه دانش آموزان را طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب كه فرمايند:" جنگ امروز را باید جنگ نرم بدانیم چون اگر به جوان و نوجوان مسئولیت ندهیم و شان نظردهی برایشان قائل نشویم نمی‌توانیم از جوان انتظار داشته باشیم" اهميت بدهيم.
 
حجت الاسلام ميري بيان كرد: بسيج دانش آموزي فرصتي مغتم جهت ايفاي نقش در ميدان دشمن شناسي است و اين بسيج بهترين بستر جهت ورود به شاخص هاي با بركت بسيج است.
 
وي تصريح كرد: بسيج دانش آموزي در عصر كنوني سنگ بنا و اساس ساير اقشار شجره طيبه بسيج است و همگان بايد در اين قشر مهم و تاثيرگذار سرمايه گذاري كنيم و دانش آموزان بايد با حفظ روحيه بسيجي و جواني خويش در جنگ نرم دشمن حضور پيدا كنند و توطئه ها و ترفندهاي شوم دشمنان را خنثي كنند.
 

 
حجت الاسلام ميري اذعان كرد: دانش آموزان بايد قرآن و دستورات پروردگار را سرلوحه زندگي قرار دهند چرا كه بهترين مسيري كه پروردگار براي هدايت و زندگي انسان ها گذاشته است" قرآن " است.
 
امام جمعه و رييس شوراي فرهنگي شهرستان خاش اظهار كرد: توجه به قرآن و عترت اساسي ترين نياز انسان در عصر غيبت امام عصر(عج) است و در اين زمان كه دست ما از وحي خاندان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) كوتاه است تنها راه آشنايي با وظايف و دستورات دين مبين اسلام آشنايي با قرآن و سيره و روش نبي مكرم اسلام حضرت محمد مصطفي(ص) است.
 
گفتني است؛ همچنين به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي با حضور امام جمعه، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه، معاون فرماندار، مديرآموزش و پرورش و جمعي از دانش آموزان و فرهنگيان بسيجي شهرستان خاش آيين غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهداي شهرستان و شهداي گمنام برگزار شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
 
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 435098
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *