۰
رئیس پلیس راه استان زنجان:

برخورد سمند و ال 90 یک کشته و 6 مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان زنجان پرترافیک است، گفت: امروز برخورد یک دستگاه خودروی سمند و تندر یک کشته و 6 مجروح برجای گذاشت.
برخورد سمند و ال 90 یک کشته و 6 مجروح برجای گذاشت
به گزارش سرویس حوادث تفتان ماعلی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به علت نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته جاری و همچنین برگزاری مراسم عزاداری در استان، محورهای استان بسیار شلوغ شده است.
وی با اشاره به اینکه حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان بسیار است، تصریح کرد: به ویژه حجم ترافیک در محورهای زنجان ـ تبریز بسیار شلوغ است.
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح طرح‌های ویژه ترافیکی طی چند روز آینده در سطح استان زنجان گفت: کنترل امور ترافیکی این ایام با همراهی 70 تیم انجام می‌شود.
شیرمحمدی با اشاره به اینکه صبح امروز در اثر بی احتیاطی و سبقت غیر مجاز یک دستگاه خودروی سمند، یک نفر جان خود را از دست داد، اظهار کرد: در نتیجه اقدام سبقت غیرمجاز راننده سمند، این خودرو با یک دستگاه تندر برخورد کرده و در نتیجه این تصادف راننده سمند جان خود را از دست داده و شش نفر مجروح شدند.
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه این حادثه در نتیجه انحراف به چپ خودروی سمند رخ داد، ادامه داد: این حادثه تصادف در محور زنجان به تبریز در محور فرعی سرچم روی داده است.
وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان گفت: با توجه به ازدحام خودروها، به رانندگان توصیه می‌شود از عجله و شتاب، سبقت و سرعت غیرمجاز حین رانندگی جدا پرهیز کرده و با رعایت کامل قوانین، احترام به حقوق دیگران، احتیاط کامل و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
شیرمحمدی استفاده از کمربندی ایمنی را برای همه سرنشینان خودرو الزامی عنوان کرد و گفت: عدم توجه به جلو و نیز عدم رعایت سرعت مطمئنه یکی از عوامل مهم در سوانح رانندگی است که درخواست داریم، در این زمینه نیز نکات ایمنی از سوی رانندگان رعایت شود.
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه این روزها به لحاظ مراسم‌های عزاداری اغلب رانندگان از لباس‌های مشکی استفاده می‌کنند، از رانندگان خواست به لحاظ جلوگیری از تصادفات به ویژه در شب از لباس روشن استفاده کنند.
انتهای پیام فارس
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 435426
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *