۰
به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی

انتقال 25 تن نذر به کربلای معلی+عکس

مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان مهدیشهر از انتقال حدود 25 تن از نذورات مردم شهرستان مهدیشهر به موکب امام زمان(عج) در کربلا معلی به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد.
انتقال 25 تن نذر به کربلای معلی+عکس
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما مهدی پارسا مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان مهدیشهر در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: این کمک ها شامل برنج، آرد، مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز، روغن، ماست، کره، زعفران، سیب زمینی و پیاز، میوه، گردو و ... می باشد.


وی اضافه  کرد: این کمک ها از مدت ها پیش از مردم و خیرین شهرستان جمع آوری و روز گذشته پس از بارگیری  با 3 دستگاه کامیون و تریلر به کربلای معلی انتقال یافت.


مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان مهدیشهر ارزش کمک های مردم مهدیشهر به موکب امام زمان(عج) را یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: از این مقدار کمک 600 میلیون ریال نقدی و مابقی غیر نقدی بوده است.

پارسا با بیان اینکه موکب امام زمان(عج) اولین موکب مردم مهدیشهر در ایام اربعین است که در شهر کربلا و نزدیک حرم برپا می شود، تصریح کرد: این موکب روزانه 6 هزار وعده غذایی بین زائران توزیع می کند.

وی  زمان فعالیت این موکب را از 23 آبان ماه مصادف با 13 صفر الی 3 آذر ماه دو روز بعد از اربعین در کربلا بیان کرد و افزود: حدود 30 خادم در این موکب مشغول خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/
راه دانا
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 435465
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *