۰
غرور ملی، شهامت، ایثار و حضوری پرشور و حماسی در صحنه

برنامه های گرامی داشت هفته بسیج در خاش پرشور برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: برگزاری پرشور و حماسی برنامه ها در گرامی داشت هفته بسیج مدنظر بوده که این مهم با آمادگی کامل بسیجیان در رده های مختلف در این شهرستان محقق می شود.
برنامه های گرامی داشت هفته بسیج در خاش پرشور برگزار می شود
به گزارش تفتان ما، سرهنگ پاسدار حسن فضلی در نشست هماهنگی اجرای برنامه های گرامی داشت هفته بسیج در شهرستان خاش افزود: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون حضور موثر بسیجیان در صحنه است.

وی ادامه داد: بسیجیان در ایران اسلامی مایه عزت و غرور هستند زیرا در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در سالهای اخیر در دفاع از آرمانهای اسلامی ارزشهای والای خود را به نمایش گذاشته اند.

سرهنگ فضلی از شهید محسن خزائی بعنوان فردی ارزشی، ولایی و مجاهد واقعی یاد کرد که در پنج سال حضور خود در دفاع از اسلام توانست نامی نیک از خود و مردم استان به جای بگذارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش گفت: افزون بر یکصد عنوان برنامه در گرامی داشت هفته بسیج در خاش برگزار می شود که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارای اهمیت هستند.

وی ادامه داد: همایش حضور بسیجیان با هدف پاسداشت مقام مدافعان اسلام ناب در روز جمعه برگزار می گردد که در این همایش ظرفیتها و توانمندی های بسیج به نمایش گذاشته می شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 435498
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *